Vattenskidor för att ta sig genom sommaren?
Min bror har just köpt en båt som är väl ägnad att dra en vattenskidåkare. Därför funderar jag på om det kunde vara värt att investera i ett par vattenskidor, som vi bröder (med familjer) skulle kunna dela på? Syftet skulle väl främst vara att prova på nå't nytt (off-topic), men även att hålla igång och utveckla den vanliga skidåkningen (back to topic) under sommarperioden.
Vad säger det värderade forumet? Själv har jag åkt vattenskidor nå'n enstaka gång, och visst är det nå't helt annat. Å andra sidan finns det ju likheter. Har någon här på forumet erfarenhet?
Att det se'n kan vara ganska kul att åka vattenskidor (åtminstone som jag minns de få gånger jag provat) är ju en helt annan värdering, men just kopplingen till vanlig skidåkning vore kul att få lite synpunkter på....
Vad säger det värderade forumet? Själv har jag åkt vattenskidor nå'n enstaka gång, och visst är det nå't helt annat. Å andra sidan finns det ju likheter. Har någon här på forumet erfarenhet?
Att det se'n kan vara ganska kul att åka vattenskidor (åtminstone som jag minns de få gånger jag provat) är ju en helt annan värdering, men just kopplingen till vanlig skidåkning vore kul att få lite synpunkter på....