Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dremel har jag fått använda ett antal gånger när skruvspåret slitits ut. Mutterlösningen låter ju onekligen lite osäker.Det borde gå att dra ut dom släta med hjälp av skruv och mutter också. Skruva i och håll i skruven och dra åt muttern mot insertsen så dom låser, därefter skruva ut skruven så följer förhoppningsvis insert och mutter med.
Kapa spår med dremel funkar också men är inte alls lika kul...
Mutterlås-lösningen funkar bra om insertsen sticker upp någon millimeter eller två från topsheetet. (vilket går utmärkt med en del bindningar och inte alls med andra)Dremel har jag fått använda ett antal gånger när skruvspåret slitits ut. Mutterlösningen låter ju onekligen lite osäker.
jag beställde här utan att tänka på importmomsen jag åkte på. suck.
Mutterlås-lösningen funkar bra om insertsen sticker upp någon millimeter eller två från topsheetet. (vilket går utmärkt med en del bindningar och inte alls med andra)
Om toppen på insertsen är ens en mikrometer under toppsheetet blir det hopplöst med mutterversionen.
#fwiw
Beställde precis 25st och lite skruvar. Notan på moms osv från postnord var 182:- tror jagMutterlås-lösningen funkar bra om insertsen sticker upp någon millimeter eller två från topsheetet. (vilket går utmärkt med en del bindningar och inte alls med andra)
Om toppen på insertsen är ens en mikrometer under toppsheetet blir det hopplöst med mutterversionen.
#fwiw
Hur dyrt blev det?
Jag provade dyr-frakt-knepet från usofa för, numera, många år sedan och det funkade då men det känns som att det kryphålet kan vara täckt numera efter de senaste årens skärpningar av allt som kan vara en tull/skatte/etc-post.
Och jag skulle behöva fler inserts...
#query #nfo #inserts #snö
Använd en upp- och nervänd nyloc-mutter som man petat eller bränt bort nylonlåsningen från. Den något kullriga toppen når djupare än en vanlig mutter.Inte testat men problemet är som du säger om det inte blir tryck mot inserten. I fallet där inserten ligger under topsheet så borde det gå att sätta ett rör eller motsvarande "distans" mellan mutter och insert för att få all kraft på inserten och inte på topsheet.
Borde fungera i teorin men jag har som sagt inte testat.
Quiver Killers då va?Har köpt de från https://www.snowcountry.eu/ sjukt snabb och bra service