Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl typiskt en sån där fråga som är svår att svara på eftersom det kommer variera från år till år. Om jag ändå skulle försöka skulle jag säga att den stora avsmältningen typiskt sker lite senare, så att det finns bra med snö kvar vid den tiden.Hej,
Tänkte sticka till Idre och tura lite helgen mellan v. 13 och 14. Har aldrig varit där så sent på säsongen förut. Hur brukar snöläget vara där vid den tiden på säsongen?
Stort tack.Det är väl typiskt en sån där fråga som är svår att svara på eftersom det kommer variera från år till år. Om jag ändå skulle försöka skulle jag säga att den stora avsmältningen typiskt sker lite senare, så att det finns bra med snö kvar vid den tiden.
Ha, ha…Det borde absolut inte vara några problem alls. Typisk tur-snö vid den tiden. Återfryst och vindpåverkat. Dvs antagligen hårt underlag som är lavinssäkert men ingen drömlik fluffsnö att skryts om för kompisarna på sociala medier. Välj en dag med sol så blir det nog en riktigt fin tur.
Tack för lokal informationBor i städjan, det är ganska skralt på båda två just nu. De behöver nog komma en del snö till för att de ska bli riktigt bra, men det går att åka där
Bor du i Städjan? Intressant. Grottmänniska med internet! :DBor i städjan, det är ganska skralt på båda två just nu. De behöver nog komma en del snö till för att de ska bli riktigt bra, men det går att åka där
Näe jag har inte internet mestadels, men på jobbet har man. Bor i dalen mellan Idre å städjan :DBor du i Städjan? Intressant. Grottmänniska med internet! :D