christopherlarsson
Aktiv medlem
[Artikel] Det stora hotet mot vintersporten
Aktiviteten har varit låg på sistone så nu måste man slänga in en brandfackla. Måste ha mer visningar på annonserna förstår du väl?Tråkigt att forumet gått i en mer politiserande riktning. Har känt av det under en längre tid sedan moderatorer och redaktion succesivt bytts ut. Kan vara dags att börja titta på forum så som Sweclockers för inspiration som lyckas hålla sig väldigt neutrala i relation till politiska budskap.
Att vi behöver göra något åt uppvärmningen är för mig självklart men generellt är de flesta "ismer" av ondo, så även aktivism för det mesta.
Detta leder nog i förlängningen till att forumen dör mer och mer vilket redan har hänt på senare tid. När de plötsligt börjar användas som ett verktyg för politik (det är inte det enda skälet men det gör det inte bättre).
Är lite som att gå på skidfilmsfestival/premiär nu för tiden. Man kommer dit peppad men innan filmen börjar får man en 10 minuters domedagsföreläsning av POW om att man mördat 10 barn i valfritt lågliggande sydostasiatiskt land för att man någon gång i sitt liv köpt en köttbit.
Om det är sant eller inte må så vara men resultatet blir att i alla fall jag struntar i att gå dit nästa gång och streamar filmen hemma med en god öl i handen.
Det jag vill ha sagt är att det kan vara smart att passa sig för att utnyttja den plattform och dess användare man har för sin egen agenda, det kan komma en dag då det budskap man berättar ekar tomt..
Jag menar har du sett priserna på elbilar idag? Inte billigt... Ekologisk mat, närodlat är ju ett måste för att hålla uppe fasaden.