Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Vi är ganska erfarna åkare.Beror på.
Om ni har en del mindre erfarna åkare i gruppen så är St Anton mindre idealiskt.
Å andra sidan kan mer erfarna åkare bli trötta på Cervinia som har en del ganska flacka partier. Passar därmed inte heller för snowboard. I övrigt perfekt som första alpresa.
Hej! Vi är ganska erfarna åkare.
Cervinia går ju att åkai Zermatt med … I Cervinia finns det bara ett ställe att bo på Hotel Hermitage …. Allt i övrigt med byn är rätt fult men är rätt bra uteliv…Hej! Vi är ett gäng på 4 personer som planerar skidresa till alperna, antingen Cervinia eller Sankt Anton. Nån som har koll på prisnivå på respektive skidort? Tips på bra boende? Ställe att hyra skidor? Åker i slutet av mars troligen.
Jaha…. det är det enda stället man kan bo på i Cervinia.I Cervinia finns det bara ett ställe att bo på Hotel Hermitage …. Allt i övrigt med byn är rätt fult men är rätt bra uteliv…
Ja precis, verkar rätt lika pris på boenden. Var i Champoluc förra året och det var billigare. Hr varit i Bad Gastein och Mayrhofen tidigare och det var väldigt bra After ski på båda dessa ställe. I Champoluc var det rätt dött. Är det bra After ski i Cervinia?Spontant skulle jag säga att Cervinia är billigare, iom Italien. Men snabbt googlat hade jag svårt at hitta billiga bra boenden. Själ åker jag till St Anton i Mars, där finns boenden tills det understa ruttnar. Tänker lite att St Anton är ett ställe man behöver uppleva (har själv inte gjort det-än) Men gillar allt med itlaien så tror nog ni får en bra resa vilket ni än väljer
Troligen kommer du inte att tycka det.Är det bra After ski i Cervinia?