Elektrisk Vinsch

Simon__

Medlem
Elektrisk Vinsch
Tjena är en student på Halmstad Högskola som håller på att utveckla en Elektrisk Vinsch för olika sporter som surfing, snowboard, skidor, wakeboard osv. Makinen är en låda som man kan ta med sig vart man vill för att bara kunna sätta up den och börja åka.

Jag gör därför en undersökning på 5 snabba frågor om efterfrågen av en sådan produkt. Det finns ett fåtal alternativ på markanden idag, alla med ett mycket högt pris.
Tack på förhand för din delaktighet i undersökningen!

https://docs.google.com/forms Elektrisk Vinsch

Elektrisk Vinsch
Tjena är en student på Halmstad Högskola som håller på att utveckla en Elektrisk Vinsch för olika sporter som surfing, snowboard, skidor, wakeboard osv. Makinen är en låda som man kan ta med sig vart man vill för att bara kunna sätta up den och börja åka.

Jag gör därför en undersökning på 5 snabba frågor om efterfrågen av en sådan produkt. Det finns ett fåtal alternativ på markanden idag, alla med ett mycket högt pris.
Tack på förhand för din delaktighet i undersökningen!

https://docs.google.com/forms Elektrisk Vinsch
Hej

Kolla över din stavning eventuellt i dokumentet…

Elektrisk Vinsch
Jag förstår ingenting. En förklaring av produkten vore på sin plats för oss oinsatta.

Hur ser en vattensportvinsch ut? Hur fungerar den?

För övrigt instämmer jag med ovan talare, bristfällig svenska i dokumentet.

Elektrisk Vinsch
Blir nyfiken på en del saker.
Vid surf, är den då till för att slippa paddla ut eller är tanken att den ska dra dig in medans du står på brädan? Jag tänker att meningen med att surfa på en våg är just att surfa på en våg.
Hur lång vajer är tanken? Åka på en puderåker eller blankt vatten kräver en hel del meter vajer. Att använda hemma på gården för att få fart till en rail ( el dylikt) kräver inte lika längd.
Hur fäster jag mackapären på marken/snön?
Visst vore det en frän grej att ha men jag tror det finns en hel del utmaningar för att ha en portabel dragmaskin.
Har några gånger önskat en och får tyvärr inte köpa en tillräckligt cool jeep med vajer.

Tillbaka
Topp