[Artikel] Guide: hur köper man rätt skidbyxor?

Redaktionen

Aktiv medlem
DSC02861-2-1000x667.jpg

Att köpa de perfekta skidbyxorna kan vara svårare än vad det låter. Det finns mycket att tänka på och många gånger märker man inte om det har blivit rätt förens man står i skidbacken. I denna guide har vi sammanställt våra bästa tips och tricks när det kommer till skidbrallor. 

Läs hela artikeln:

Glömt att markera som sponrad artikel? Synd att propsa så hårt för gore utan att (vad jag kunnat se) ens nämna något om PFCer, deras miljöpåverkan och att goretex ligger ganska långt bak när det kommer till membran som inte lämnar efter sig massor med molekyler vi vet är hormonstörande.

Glömt att markera som sponrad artikel? Synd att propsa så hårt för gore utan att (vad jag kunnat se) ens nämna något om PFCer, deras miljöpåverkan och att goretex ligger ganska långt bak när det kommer till membran som inte lämnar efter sig massor med molekyler vi vet är hormonstörande.
Nej, denna artikel är inte sponsrad. Sponsrade artiklar är markerade med annons/sponsrad.

Jag har uppdaterat artikeln för att den inte ska misstas för sponsrad, vilket den som sagt inte är :)

Tillbaka
Topp