Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar som frågar!Tjohoo!
Hoppas det har gått någorlunda bra med Scandinavian Ski Pass hittills och att projektet kommer att fortsätta och utökas. Lite fler norska orter hade varit trevligt att få med - framför allt några olika pudermeckan i och runt Vestlandet: Myrkdalen, Hodlekve, Röldal m fl. Det finns säkert ytterligare ett gäng dolda pärlor. Jag har för mig att det är @Ivo del Scandi som brukar tjata om att det faller lika mycket snö där som i Japan (eller är det @RandoScando?). De borde bli bättre på att tala om för resten av världen att det förhåller sig på det sättet. Om det går att få med några orter från de trakterna, skulle det vara intressant att göra en norsk puder-odyssé någon gång i framtiden.
![]()
Ja, Stranda är nog utan diskussion det ställe som har mest att erbjuda i de krokarna, men det skulle som sagt vara roligt att kunna göra en rundtur på samma liftkort. Hodlekve och närliggande Sogn Skisenter lär vara riktiga puderhålor, även om de varken har den största eller brantaste åkningen.När det gäller Norge så är flera av orterna du nämner på vår wishlist (tyvärr har jag aldrig besökt någon av dem). Men Stranda, som ingår, är nog snäppet vassare![]()
Tack!![]()
Blir en del av skandinavisk skipass: – En ukjent perle
Nå får Scandinavian Ski Pass med seg Norefjell på lista, men antall skidager er begrenset.www.friflyt.no
Lofsdalen, Norefjell och Jäckvik! Imponerande @Ivo del Scandi
Scandinavian Skipass med Skandinaviens högsta fallhöjd!Tack!
Och rubriken i tråden börjar bli inaktuell:
Det är ju 15 skidorter nu![]()