Extrem Factory 102

Extrem Factory 102
Ute efter den ultimata åreskidan och tycker den här specen känns lovande. Någon här som har testat den?
Söker en rolig lättåkt skida som inte är för mjuk och klarar Åres isföre etc.

Extrem Factory 102
Jo men jag är ju partisk...
Ute efter den ultimata åreskidan och tycker den här specen känns lovande. Någon här som har testat den?
Söker en rolig lättåkt skida som inte är för mjuk och klarar Åres isföre etc.
Jag tror absolut att 102:an kan passa bra in på din beskrivning, den är ju skapad efter Åres typ av offpist och snö. Den har metall under foten för att ge lite extra kantgrepp och kraft. Samtidigt tog vi ner styvheten i tip och tail för att skapa en mer följsam skida.

Extrem Factory 102

Jag tror absolut att 102:an kan passa bra in på din beskrivning, den är ju skapad efter Åres typ av offpist och snö. Den har metall under foten för att ge lite extra kantgrepp och kraft. Samtidigt tog vi ner styvheten i tip och tail för att skapa en mer följsam skida.
Sant att du är det iofs men du har ju en del erfarenhet oxå af testa skidor

Extrem Factory 102

Jag kikar på att ersätta mina opinion 108 med ett par factory 102, då jag söker en lite kraftfullare skida. Jag är dock lite orolig över hur den faktiskt hanterar lite djupare snö, testat dem i 20-30cm nysnö?

Tillbaka
Topp