fishtail
Medlem
Tekdapters, någon som testat?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de här tycks passa pjäxor med techinserts (!)Är det nån skillnad på dessa jämfört med AlpineTrekkers som funnits i evigheter..?
Njae här håller jag inte med…..Ja, de här tycks passa pjäxor med techinserts (!)
Kan vara den mest korkade produkten jag sett![]()
Kan du ge ett exempel vem som skulle vara intresserat? Dvs vem är målgruppen för det här?Njae här håller jag inte med…..
Kanske för att tura med dina pistskidor med platta som bara kan ta racebindningar?Jag fattar inte det. Så du behöver pjäxor med tech inserts för det. Har du såna pjäxor, så bestämmer du dig såklart att köpa de där för 3300 sek, som dessutom väger 520 g extra, utöver alpinbindingen. Alternativet att köpa duke pt (typ 4-4.5 k, 850g), shift (typ 3.5-4k, 850g) eller tecton (typ 5k, 550g) är såklart mycket sämre....
Och det är just det som inte riktigt finns längre? De gamla AlpineTrekkers fattar jag ju. Men de här...någon anledning
Detta borde väl vara fattigmans varianten till Cast........ och vilka som är målgruppen där är väl rätt klar kan jag tycka.Kan du ge ett exempel vem som skulle vara intresserat? Dvs vem är målgruppen för det här?
Ok, det fattar jag. Även om jag tycker det troligtvis är ganska få som detta skulle passa på? Bara de som har tech på vissa skidor, men vill absolut använda andra skidor just den dagen. Men absolut inte vill ha en rambindning/ hybrid på de...Jag fattar …
Du har ett garage fullt med skidor med alpinbindningar. Du har även ett par skidskor med alpinsula och techinsert. Du vill tura eller bara ”åka baksidan” utan att behöva byta bindning på dina skidor …
/MM