[Annons] Ebba Forsgren om skidåkning och att åka hundratals mil med elbil – "Någon som vill åka med?"

Redaktionen

Aktiv medlem
[Annons] Ebba Forsgren om skidåkning och att åka hundratals mil med elbil – "Någon som vill åka med?"
foto-nikolai-schirmer3-1000x735.jpg

Ebba Forsgren lever på resande fot med skidåkning, klättring och dykning som största intressen. I den här intervjun rör vi oss mellan Nordnorge, Chamonix och Kashmir i Indien... och vi reder också ut vem Carlos egentligen är.

Läs hela artikeln:

De här ”artiklarna” är ju köpta annonser från KIA, och innehåller ingen användbar information överhuvudtaget. De innehåller fina bilder och text av typen ”den är så satans snygg” och ”jag har gett den ett namn”.:rolleyes:
De kunde lika gärna satt upp plakat på stan.

Om nu någon undrar om just KIA elbilar, så är de faktiskt väldigt bra med energieffektiva drivlinor, hög utrustningsnivå, prisvärda i förhållande till vad man betalar/får och de har marknadens bästa garantivillkor med 7 års fabrikatsgaranti.
Just EV3 som den här ”artikeln” handlar om är troligen den bästa elbilen på marknaden i sin storleksklass (helt överlägsen Volvo EX30).

Reklam pengar till sidan kanske?
Är Kia elbilar roligare än deras bilar med förbränningsmotorer?
Körde en Kia till Jämtland en gång och köregenskaperna och körglädjen var som en Lada ( ej som Niva som är det bästa som gjorts) .
Prismässigt ligger dom bra i inköp och service har jag hört men det ska vara kul också.
Kul…. säger han som gett upp och kör Passat….

Känns barnsliga de här artiklarna, och det kommer två till.
Här får vi veta att det finns rattvärme.
Men jag tillhör väl inte den tänkta målgruppen.
Är det ni här på Freeride som skriver eller är det någon byrå som Kia anlitat?
Tror byrån har missat vilka som är medlemmar här på forumet.

Kanske får vi dock en uppföljning med Kia-resan till Kashmir, kan bli en höjdare.

Senast ändrad:
Är Kia elbilar roligare än deras bilar med förbränningsmotorer?
Körde en Kia till Jämtland en gång och köregenskaperna och körglädjen var som en Lada ( ej som Niva som är det bästa som gjorts) .
Prismässigt ligger dom bra i inköp och service har jag hört men det ska vara kul också.
Kul…. säger han som gett upp och kör Passat….
En KIA EV6 GT med 585 hk och 0-100km/h på 3,5 sekunder är roligare än en Lada.🏎️ ;)

Senast ändrad:
Känns barnsliga de här artiklarna, och det kommer två till.
Här får vi veta att det finns rattvärme.
Men jag tillhör väl inte den tänkta målgruppen.
Är det ni här på Freeride som skriver eller är det någon byrå som Kia anlitat?
Tror byrån har missat vilka som är medlemmar här på forumet.

Kanske får vi dock en uppföljning med Kia-resan till Kashmir, kan bli en höjdare.

Vi hade en EV6 (typ instegsmodell) som hyrbil i somras. Infotainment var kass men annars var bilen her fantastiskt. Samma nivå som Polestar 2.

Tillbaka
Topp