Offpist-sällskap Riksgränsen v. 11

ESundberg

Medlem
Jag ska upp till Riksgränsen vecka 11 och letar efter sällskap för att åka offpist. Jag är utbildad skidlärare så kan åka i all terräng utan problem och har åkt mycket offpist tidigare både i Sverige och utomlands. Är det någon här inne som åker uppe i Riksgränsen den veckan som jag kan hänga på?

Hej. Har funderat på att åka upp till Riksgränsen, kan behöva jobba lite på morgonen eller kvällen men kan växla med det och den tid man kan få vara ute. Jag åker både skidor och snowboard, snowboard de senaste säsongerna och var i Riksgränsen förra säsongen en vecka själv. Det vore kul med rese sällskap. När du tänker offpist, är det med skidor eller sb? är det i liftsystemet eller tänker du toppturer?

Jag funderar på att åka en dag i riksgränsen nu på fredag 13e mars då jag är i området på grund av jobb och letar skidåkande sällskap. Jag e van skidåkare men åkt så mycket offpist och letar därför sällskap, letar du fortfarande efter sällskap?
/Emma

Jag ska upp till Riksgränsen vecka 11 och letar efter sällskap för att åka offpist. Jag är utbildad skidlärare så kan åka i all terräng utan problem och har åkt mycket offpist tidigare både i Sverige och utomlands. Är det någon här inne som åker uppe i Riksgränsen den veckan som jag kan hänga på?
Jag är påväg upp o kommer i morgon ef , letar lite efter samma sak . Reser själv o åker gärna med någon , blir ju lite roligare då 🤙

Tillbaka
Topp