Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Visa din liftkö đ
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det lönar sig att gÄ till Fimbabahn.SlÀnger in en hektisk morgon i Ischgl.
Var Àr du?Visa bilaga 37677
Sportlov pÄ ingÄng
Jag e hemma i soffanVar Àr du?
Oftast sparsamt med snö pÄ uppvÀrmda gatornaSer ut att vara sparsamt med snö.
Finns det ett samband tro![]()
hela systemet öppet, bra med snö i pister och hyfsat i terrÀngenSer ut att vara sparsamt med snö.
Finns det ett samband tro![]()
Bra att veta!Tomma backar i TegefjÀll och Duved trots sportlov!
Visa bilaga 37750
Vi har bĂ„de pist och puderskidor med. De sistnĂ€mnda kommer nog inte till anvĂ€ndning förutom nĂ„gon liten topptur.Ser hĂ€rligt ut! Ja den dĂ€r pĂ„stigningen Ă€r ju mitt pĂ„ Selvas huvudgata sĂ„ kanske inte sĂ„ konstigt att pudret inte ligger djupt just dĂ€râŠ
Hur kÀnns dina fina Formula i Dolomiterna? Har man anvÀndning alls för bredare skidor dÀr nu?
Jag tar med mina Deacon 80 dit pÄ lördag men har klÀmt ner en extra Soul7 i varje fodral⊠FÄr se vad Lufthansa tycker om det. Kanske onödigt.
Glömde svara pĂ„ frĂ„gan om Formula88, de Ă€r sjukt najs. Jag behöver nog bara bli bĂ€ttre pĂ„ att lĂ€gga ner dem mer i svĂ€ngarna. Men det Ă€r en sann all-Mountain med förkĂ€rlek för pist.Ser hĂ€rligt ut! Ja den dĂ€r pĂ„stigningen Ă€r ju mitt pĂ„ Selvas huvudgata sĂ„ kanske inte sĂ„ konstigt att pudret inte ligger djupt just dĂ€râŠ
Hur kÀnns dina fina Formula i Dolomiterna? Har man anvÀndning alls för bredare skidor dÀr nu?
Jag tar med mina Deacon 80 dit pÄ lördag men har klÀmt ner en extra Soul7 i varje fodral⊠FÄr se vad Lufthansa tycker om det. Kanske onödigt.
Jag kÀnner verkligen med barnen i snöhögen.En minut innan öppning Alagna
Plan Maison kl 11.00 idag.
NĂ€r man kommit igenom kön och upp med liften sĂ„ blir man belönad med flera lÄÄÄnga transportpisterâŠ.
Visa bilaga 37814
Ska man Äka som alla turister gör sÄ Àr köerna precis som överallt annars, men det gÄr Äka vÀldigt effektivt genom att anvÀnda singelkö + att Äka vid lugnatimmar d.v.s. Äkning frÄn öppning - kl.11, Àta lunch och Äkning kl12 igen. Sen finns det nÄgra guldkorn som man nÄr via slÀpliftar.Hur Àr liftköerna i Trysil sÄhÀr i sportlovsvecka 8?
Det var betydligt bÀttre vÀder förra veckan. Och inte jÀttemycket folk.....Corvara kl 08:35, en av liftarna pÄ Sella Ronda. Vi Àr ett tiotal som delar pÄ de tjugo första gondolerna. Kan bero pÄ vÀdret iofs
Visa bilaga 37967
Det var betydligt bÀttre vÀder förra veckan. Och inte jÀttemycket folk.....
Ordentliga skyltar i skidomrÄdet!Corvara kl 08:35, en av liftarna pÄ Sella Ronda. Vi Àr ett tiotal som delar pÄ de tjugo första gondolerna. Kan bero pÄ vÀdret iofs
Visa bilaga 37967
Ordentliga skyltar i skidomrÄdet!
MĂ„ste bero pĂ„ att det Ă€r SĂŒdtirol (lĂ€s: halv-österrikare)
![]()
Corvara kl 08:35, en av liftarna pÄ Sella Ronda. Vi Àr ett tiotal som delar pÄ de tjugo första gondolerna. Kan bero pÄ vÀdret iofs
Visa bilaga 37967
Kommer hÀr. Stannade hÀr pÄ vÀgen uppÄt. Aldrig varit med om mer liftköer.Missade tyvÀrr en bild frÄn Romme idag, ena liften frÄn sydbackarna havererade.
Kön pÄ ICA FunÀsdalen var lÀngre Àn kön till liften.
Visa bilaga 38029