Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en softshelljacka från Dynafit (Mercury), och är väldigt nöjd med den. Jag betalade 154 EUR och den känns som ett av mina bästa köp någonsin.Någon som har koll på Dynafits softshellbyxor? Eller andra bra alternativ?
Byxorna ska helst inte vara i vägen när jag ska byta från gå till åka. Så drygt att börja pillra med tyg, oavsett om det är skal eller stretch. "Vänta, ska bara fixa med snölåset...".Använder ofta längd byxor för topptur. Vindtäta fram men inte bak. Fungerar bra men de er tajta nede så kan komma in snö.
Tycker många verkar ha på sig för mycket på topptur. Skal kläder i påsksol tex.
Håller med men tror de flesta som är på tur föredrar att att använda några sekunder extra vid byten för att få en lite mer snösäker lösning mellan skida och pjäxa.Byxorna ska helst inte vara i vägen när jag ska byta från gå till åka. Så drygt att börja pillra med tyg, oavsett om det är skal eller stretch. "Vänta, ska bara fixa med snölåset...".
Vet inte om det är aktuellt längre, men enligt Dynafits hemsida så skiljer det 5 cm i benlängd mellan short och regular. Likaså mellan regular och long.Visa bilaga 44163
Conrad har tre olika längder på brallorna Dynafit Mercury, men det är lite märkligt att det är enda sidan som verkar ha detta. Inte ens på på officiella hemsidan står något om detta.
Ja, hur som helst så har jag lite dålig impulskontroll ibland och beställde ett par Large - Regular efter de goda vitsorden här i tråden. Brallorna kom igår och satt inte alls som jag ville. Lite för tight över höfterna (skulle inte ätit så mycket bearnaisesås), men längden ok om man får på sig pjäxorna (jag är 183 cm). Bra modell annars med förstärkta benslut, snölås osv.
Någon som har koll på hur mycket det kan skilja i längd på de olika modellerna? Framgår inte på någon tabell, och på Conrads frågechatt ska man väl kunna tyska?
Är inne på att gå upp till XL - Short, om jag nu pallar med att returnera de jag har. Verkar komplicerat. Eller om någon vill lägga ett bud och svänga förbi Mora/Sälen och köpa loss dem.
Fan, att beställa brallor oprovat på nätet är ett vågspel, ibland funkar det, ibland inte..![]()
Aha se där. Tack. Den infon hade jag inte hittat. Det är iaf inte inaktuellt. I så fall är det XL short jag borde gå på.Vet inte om det är aktuellt längre, men enligt Dynafits hemsida så skiljer det 5 cm i benlängd mellan short och regular. Likaså mellan regular och long.
Nej.Det finns inte ett fäste för transceiver i fickan på låret?
Kan bara instämma med ovan.För övrigt sköna brallor med bra passform och genomtänkta benslut med snölås och olika knäppningar. Vädring med nät längs sidorna. Skulle dock ha föredragit något större fickor, och och den där snedställda lårfickan ser jag inte vitsen med, men det är väl en designgrej...
Ca 40 cm på Mercury om det var den du undrade över.Hur mkt kan man öppna upp så man kan svalka sig?