Posta dina vackraste bergsbilder!

PisteCarver

Aktiv medlem
Har du några fina bergs- eller fjällbilder som du är stolt över?🏔️
Här kan du visa upp dem och dela med dig av dem.
Jag börjar med en bild från i förmiddags ”Pitztal das schönste Tal Österreichs”.
1775399791185.webp

Var magisk upplevelse att först ta bilen till Pordoi-passet och sen kabinen upp till Sass Pordoi. Lite senare samma dag tog vi gondolen upp till Ciampac ifrån Alba och inser att vi ser just Sass Pordoi därifrån.
1000038762.webp

Ingen bild att egentligen skryta över. Får väl skylla på lite dis och en klen mobilkamera. Vyn irl är desto mer storslagen. Säntis med flera schweizare knäppta idag em från 11:e tee på hemmabanan.

Edit to add; nu heter ju inte tråden "visa din ö", men om den gjorde det, så lägger jag till att "svenskön" Mainau ståtar där i bildens mittre del lite till vänster...
IMG_20260407_181116292.webp

Senast ändrad:
Vi hade nog kunnat fylla tråden med bilder på bara Dolomiterna, så detta blir mitt sista bidrag men kanske även min favorit. Påväg ner till Brogleshütte och en annan vinkel på Seceda-ryggen. Och en liten bonus på Langkofel ;)

Bilagor

• IMG_4072.webp
    IMG_4072.webp
    519.7 KB · Besök: 91
  • IMG_3959.webp
    IMG_3959.webp
    555.4 KB · Besök: 90
Vi hade nog kunnat fylla tråden med bilder på bara Dolomiterna, så detta blir mitt sista bidrag men kanske även min favorit. Påväg ner till Brogleshütte och en annan vinkel på Seceda-ryggen. Och en liten bonus på Langkofel ;)
Blir aldrig trött på Dolomiterna, åker ner i mitten av juni igen, utgår från Canazei denna gång.

Tillbaka
Topp