Lugna ner er grabbar, vad gör det om samma fråga dyker upp flera gånger. Är ni trötta på sådana här inlägg: LÄS DOM INTE!
Har ni inget vettigt att svara, svara inte. Då blir det på en gång trevligare stämning...
Lite motsägelsefullt så måste jag medge att jag inte har någon bra koll på...