pris k2 fujative?

pris k2 fujative?
är det någon som vet hur mycket k2 fujative kostar?
jag funderar på att köpa ett par och vore oerhört tacksam om någon kunde svara på frågan!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh//ola

pris k2 fujative?
Jag skulle satsat på ett par Fujactive. Fast det är ju helt upp till dig. K2 skidan är ju väldigt mjuk och flexig och om du gillar mjuka skidor så är ju k2:n det bättre valet. Sen så ser man ju fler proffs som kör på fujactive (mark abma,pep,och massa norrmän kolla in Not another ski movie så fattar du) än 720. enda nackdelen med fujactiv är väl att dom är ganska vanliga..

pris k2 fujative?
jag sj kör på fujative den är skön som fan !! satsa på den enligt mig!! de är ganske fet så den funkar lite här å var :D ajja hare fint

pris k2 fujative?
nu har jag bestämt mig!!!!!!!!!!!
jag ska köpa dom hära skidorna. men jag vet inte vlken längd som jag ska ta. jag väger 78 kg och är 189 lång. jag är en medelbra åkare och vet inte hur lång skida som jag ska välja. 169, lr 179.

pris k2 fujative?
Satsa på 179 men är det tyrolia LD12 så vete skjutsingen!
Tänker kanske köpa ett par ja me men e osäker vill åka lössnö me dem 186 87 kg!
Lycka till...

pris k2 fujative?
dem kostar faan 3500:- MED bindning på intersport och 4000:- MED bindning på stadium!!! dock kostar dem 3000:- utan bindning på båda affärerna.........

pris k2 fujative?
Hur jävla många inlägg med den frågan eller där den frågan besvaras finns det egentligen. KOlla på Stadium.se eller läs alla jävla inlägg

pris k2 fujative?
720 är inte endast en junior skida !! Det är en mycket skön skida som jag kör på . har ju alltid kört på salomon men dom är sköna !

pris k2 fujative?
Det är inte samma bindning på Stadium och INtersport om jag inte minns fel, var ett tag sedan jag kollade på skidor nu...

pris k2 fujative?
checka internet också, har inte kollat fujan men köpte PE för 279€(utan bindning) med frakt i Tyskland. så den måste väl gå att hitta billigare där.

Kolla iaf, för de är för illa när man hittar sina nya skidor 1000kr billigare i nån annan affär

ha de

pris k2 fujative?
när jag köpte dem fick jag med en salomon 810ti för 3500 men då hade de just fått in dom och visste inte vilka priser som skulle vara.

pris k2 fujative?
2 800 inkl bindningar på Intersport sergelgatan som just nu har 20 % på allt vad det verkar...
jag slog till på ett par 169:or. sweet! oklart vilka bindningar dock.

pris k2 fujative?
Dom kostar 4000 på stadium med bindning. jag köpte ett par k2 public enemy för 4500 nya med salomon 910 bindning. det som skiljer mellan public enmey å fujative är att public enmey har sandwich konstruktion och dom är snyggare tycker jag

pris k2 fujative?
Jag köpte själv ett par k2 fujative på stdium i helgen och dom kostar 4000 kr med bindning och bindningen man får med är ingen tyrolia utan en marker 100 någonting Men eftersom att jag har rabatt där så fick jag dom för 2800 ganska nice faktiskt. Det skall vara en riktigt lätthanterlig skida i parken och även fungera bra i pisten och även i backhoppar tornet i väsjön nej men en riktigt härlig skida ska det sägas vara mjuka skidor e sköna slå till !

pris k2 fujative?
Dom som sejer att fujative kostar 3500 med bindning borde nog kolla igen. det va förra året när dom hade en dålig tecno pro bindning på, men stadium hade tyrolia ld 12 eller nått och där kostade dom 4000. i år har båda marker 11 och kostar 4000.

pris k2 fujative?
Köp skidorna på sport-conrad.de där är allt as billigt, beställde sj mina där i från kosta typ mellan 2000-3000 de beror på hur mkt eurpn ligger på..

Tillbaka
Topp