Sökresultat

  1. S

    Nybörjare

    Har tyvärr lite långt dit, bor i Skellefteå =)
  2. S

    Nybörjare

    oops glömde länken =) http://www.nitrousa.com/en/boards/fate
  3. S

    Nybörjare

    Tack för svaret!! =) Lägger in en länk till tillverkarens sida så kanske nån kan läsa infon och säga om det är en bra bräda, jag förstår då inget =) MVH
  4. S

    Nybörjare

    Hej allihopa! Jag är ny här på forumet och tänkte ställa lite frågor. Jag har nappat på en annons på en Nitro Fate bräda, är det en bra nybörjarbräda? Jag började lära mig åka förra vintern och är ganska dålig =). Vill lära mig men är väldigt feg åsså ramlade jag ganska illa och bröt...
Tillbaka
Topp