Nybörjare
Hej allihopa!
Jag är ny här på forumet och tänkte ställa lite frågor. Jag har nappat på en annons på en Nitro Fate bräda, är det en bra nybörjarbräda? Jag började lära mig åka förra vintern och är ganska dålig =). Vill lära mig men är väldigt feg åsså ramlade jag ganska illa och bröt svanskotan det första jag gjorde, och det gjorde mig ganska rädd. Vill ha en otroligt lättåkt bräda! Jag är 175 cm och väger ca 62 kg. Brädan jag har tittat på är 152 lång. Är det bra? Ska man hellre ha en kort bräda när man är nybörjare? Ska ju såsmåningom köpa ett par skor till oxå, ska man ha mjuka elr hårda skor som nybörjare? Nån som har några andra tips till en nybörjare i backen? =)=)
Är väldigt tacksam för svar!!
MVH
Jag är ny här på forumet och tänkte ställa lite frågor. Jag har nappat på en annons på en Nitro Fate bräda, är det en bra nybörjarbräda? Jag började lära mig åka förra vintern och är ganska dålig =). Vill lära mig men är väldigt feg åsså ramlade jag ganska illa och bröt svanskotan det första jag gjorde, och det gjorde mig ganska rädd. Vill ha en otroligt lättåkt bräda! Jag är 175 cm och väger ca 62 kg. Brädan jag har tittat på är 152 lång. Är det bra? Ska man hellre ha en kort bräda när man är nybörjare? Ska ju såsmåningom köpa ett par skor till oxå, ska man ha mjuka elr hårda skor som nybörjare? Nån som har några andra tips till en nybörjare i backen? =)=)
Är väldigt tacksam för svar!!
MVH