Sökresultat

  1. oorsa85

    Första snön!

    "Actionbild" från inatt! Dock var detta bara en provkörning av det nya snösystemet. Hamrafjället såklart!
  2. oorsa85

    Första snön!

    Mörvikshummeln idag
  3. oorsa85

    sökes: oldschool film!

    "The kids are back" kanske? Grimborg Production.
  4. oorsa85

    Forumexperiment - Hur många sidor blir tråden?

    Blev bestulen på ett halvt smörpaket i Norge idag...
  5. oorsa85

    Vemdalen 27-30 November

    Var i Vemdalen i lördags och det var kanonkul. Skogsåkningen var helt suverän! Ska dit till helgen igen!
  6. oorsa85

    Snölägesrapport Åre 07/08

    Ingen som har åkt skidor där uppe på sistone. Borde väl finnas lite snö kvar på skutan
  7. oorsa85

    Ljud effekter, ( vart ? )

    http://www.grsites.com/sounds/
  8. oorsa85

    Sommarsäsonga i Åre

    Vilka uteställen har öppet i sommar då? Vore ju lämpligast med ett kvällsjobb så man kan cykla så mycket som möjligt.
  9. oorsa85

    Sommarsäsonga i Åre

    Jag ska oxå flytta upp nu i början av maj. Boendet verkar ha löst sej iaf, bara jobb som fattas nu. Ska på HC och höra under Freeride-helgen, annars vette fasen vart man ska leta
  10. oorsa85

    super G åkare tvingas amputera benet..

    Dom visa craschen på sporten i söndags, såg verkligen hemskt ut!
  11. oorsa85

    Arbeta i Kanada!

    Kan meddela att dom höjt kvoten från 100 arbetstillstånd till 400 arbetstillstånd nu!
  12. oorsa85

    Shred googles

    va äre för prisklass på shred-gogglarna? never mind. ja hitta! 890:-
  13. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    inte är jag nån polishatare e, dom gör ju sitt jobb som sagt. vissa iaf. de där var bara ett dåligt skämt jag hitta på en sida.
  14. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Cops are assholes
  15. oorsa85

    Går det hitta jobb i ngn skidort nu?

    Sibylla i åre sökte omgående folk, med lr utan erfarenhet
  16. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Vilket djur har rövhålet på ryggen?! Polishästen såklart!! Tack å hejj!
  17. oorsa85

    Hejda skidlusten ?

    skaffa ett husdjur
  18. oorsa85

    Visum Kanada?

    du behöver INTE något visum man får vistas i kanada 180 dagar utan visum enligt "visumdirekt"
  19. oorsa85

    Visum Kanada?

    Äre inte 3 månader?
  20. oorsa85

    Jon Olsson?

    En OT-fråga bara, vare Jon's lamborghini med takbox som var i Åre över jul?
Tillbaka
Topp