Sommarsäsonga i Åre

Eric_W

Aktiv medlem
Sommarsäsonga i Åre
Tjena.

Letar boende till sommarsäsongen och har förstått att många bummare drar sig hemmåt i maj. Borde mao bli en väldigt massa lägenheter lediga.
Hade verkligen uppskattat lite tips om bra hyresvärdar.
Skicka ett PM eller skriv i tråden vilka ni hyra boende av så är jag er evigt tacksam.

Vilka stannar förästen, och är det fler folk som är sugna på MTB-bumma i sommar? :)

MVh

Eric

Senast ändrad:
Sommarsäsonga i Åre
ruben e alltid sugen på o cykla säger han...dock så e han bofast här redan så han bummar inte så värst mycke!

Sommarsäsonga i Åre
Haha, ja, får väl ursäkta mig om det var oklart, men planen är som sagt att spendera sommarmånaderna med att jobba och cykla downhill i Åre.

Boende verkar lösa sig ganska bra, då är det bara jobb kvar.
Antar att det är en del företag som håller sommaröppet med tanke på hur stort det blivit med utförcykling däruppe? Ingen skibum som har ett jobb jag kan ta över i sommar? :)

Sommarsäsonga i Åre
Jag ska oxå flytta upp nu i början av maj. Boendet verkar ha löst sej iaf, bara jobb som fattas nu. Ska på HC och höra under Freeride-helgen, annars vette fasen vart man ska leta

Sommarsäsonga i Åre
DMFCasper: najs! Kollade just sommarpriserna på liftkort. 2200 är inte så farligt, man kanske klarar sig utan jobb? =) Borde ju som sagt bli en del jobb lediga då många åker hem och cyklisterna och vandrarna tar över.

Sommarsäsonga i Åre
letar du fortfarande boende: skicka pm så kan vi nog snakka vidare. men inget säkert men kommer nog finnas ett rum över

Sommarsäsonga i Åre
Boende verkar ha löst sig. Nu behövs bara jobb..^^
Var bör man söka forutom HC?

vad har hänt med Asia på Åretorget, hittar inget om dem på internet längre, har förmig det var ett jäkla hålligång där under mayhem för något år sen eller två.

Sommarsäsonga i Åre
tjena igen
asia har tyvär lagt ner pga av att (björn tror jag han heter) fick nya planer att öppna en restaurang i uppsalla eller något sånt så max har nu tagit över två rum och kök (alias asia) så att det finns nu ca 84 sittplatser på max.
och ja asia fanns mayhem 2006 och men blev såld sommaren 2007

och om du söker jobb så söker max ett antal platser för jobbare inför sommaren HC (holidayclub) söker städ och servering personal.

Sommarsäsonga i Åre
Man kanske skulle dra upp tidigare och söka lite då. :)

Vi verkar förövrigt ha en plats över i våran lägenhet förtillfället. PM eller email är det som gäller för de intresserade :)

Senast ändrad:
Sommarsäsonga i Åre
Vilka uteställen har öppet i sommar då?

Vore ju lämpligast med ett kvällsjobb så man kan cykla så mycket som möjligt.

Tillbaka
Topp