Sökresultat

  1. TopiNieminen

    EQPE = Skistar Private Label!!!

    Googlade lite mer. https://www.di.se/nyheter/skistar-in-i-kladbranschen-med-egen-kollektion/
  2. TopiNieminen

    EQPE = Skistar Private Label!!!

    Nej, men om man är intresserad av märkets ägare så kan man faktiskt googla efter informationen som jag gjorde för att kunna visa dig sidan. Annars har jag vetat det sedan tidigare eftersom det har avhandlats här i forumet t.ex.
  3. TopiNieminen

    EQPE = Skistar Private Label!!!

    Är väl inte speciellt hemlighållen information??? https://www.skistar.com/sv/hallbarhet/inkop/eqpe/
  4. TopiNieminen

    Går det att justera längden på dessa bindningar, och hur mycket?

    Skriv dagens sullängd och justera sedan ni har köpt nya pjäxor. Dessa är ju hyrbindningar som går å justera i princip alla sullängder.
  5. TopiNieminen

    EQPE = Skistar Private Label!!!

    Hur har de försökt dölja det?
  6. TopiNieminen

    Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!

    Tekniskfel behöver inte vara pga. slitage eller ålder på saker och ting. Ju mer datorstyrning vi har å göra med desto mer plattform för tekniska fel finns det. Det vanligaste felbärare är nya bilar med dess datorer oavsett drivmedel. Snacka lite med din vän om det.
  7. TopiNieminen

    Nya pistskidor

    https://www.freeride.se/annonser/extrem-pt84.190193/
  8. TopiNieminen

    Vilken storlek på rotorborste?

    Ta den som täcker över bredaste stället av familjens bredaste skidor, så kommer du över skidorna med ett svep.
  9. TopiNieminen

    Extreme Factory 102 som allround skida?

    Jag trodde att F 88 tar allt i pisten (inte min typ av skida, men de flesta älskar dem för laggen åker av sig själva oavsett före)? 102 F är väldig fin och väldämpad offpistskida dock lite tung uppför men gångbar. Köp ( tror att de är lättsålda om de inte faller på läppen)eller prova dem i Åre.
  10. TopiNieminen

    Intuition eller zipfit?

    Det är några få som vill vara realistiska, framförallt säljare när det gäller produkter de jobbar med. Sen finns det ett gäng brukare som är nöjda med mindre och vill inte vara så kritiska mot saker de har betalat en större summa pengar för.
  11. TopiNieminen

    Intuition eller zipfit?

    Just såna här texter bör man verkligen fundera en och annan gång framförallt när man har speciella fötter. Har följt dina svar på många trådar och just det här med pjäxor har varit en jäkla kokosnöt för dig. Jag tror inte som du själv verkar inte heller tro att Zipfit var något för dig oavsett...
  12. TopiNieminen

    Head Kore 1 RS har spruckit. Tips på ersättare

    Langen bli nog för mjuk för dina krav då. Jag tänkte mest på kraven på tech inserts. Att få en racestyv pjäxa med gångläge finns inte i min värld vad jag har provat, därför har jag själv ett par av varje.
  13. TopiNieminen

    Head Kore 1 RS har spruckit. Tips på ersättare

    Lange XT3 140 HV, förutsatt de passa till dina fötter.
  14. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Jag blev väldigt förvånad hur väldämpade BL 102 är för sin vikt. Köpte dem i tron att de skulle vara lätta å sälja om jag inte gillade dem ( åker/bombar förövrigt bara med tunga saker) men de blev keepers.
  15. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Vad har de för nackdelar vid utförsåkning, eftersom du byter dem?
  16. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Prova och jämför även pjäxor när du ändå är på AG så känner du direkt skillnaden.
  17. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Viktmässigt är det lätt å spara vikt genom å byta till lättare pjäxa på bekostnad av prestanda vid utförsåkning.
  18. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Där kan du nog böja på Atomic och Extrem samtidigt sen.
  19. TopiNieminen

    Topptursskida runt 100 i midja med techbindning? Locator, Backland, Agent 2.0, Drifter…?

    Jag personligen har inga problem gå med Backland även jag går i Lange XT3 140 pjux, och de är väldigt väldämpade för sin vikt. Har inte provat Drifter, men håller dem igen Extrem's karaktär (har haft även 2:nd Opinion 108) så kan jag tänka mig dem aningen mer dämpade, vet dock inte om det ger...
Tillbaka
Topp