hmm nu ska du få höra. Dirten på kronan har dom byggt om till 2-3 hopp fast vet inte om dom har byggt om banan igen.
Sen kan jag gärna hänvisa dig till ett/några/flera hopp som dom lokala bmxarna byggt. banan o karlsvik är det inte enduro banan som du syftar på då? där brukade jag köra...