Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Manga freeride har ju något som kallas Freeride 2005,2006 etc. Då kan man åka med alla freeride ägg på skutan i Åre. så e det ju om jag har fattat rätt.
Nu är det så att jag och några kompisar tänkte kanske beställa nya brädor(skateboard) och eftersom det är mycket billigare att beställa från USA så tänkte vi beställa därifrån. Men är det någon som har någon erfarenhet av att beställa från USA.
Tacksam för alla svar
jag ska till hemavan nu imorrn(söndag) och ska filma så efter kan jag skicka lite matrial om du fortfarande behöver. Adda mig på msn jesper_svall@hotmail.com
Lär ju hända bigair. Han som äger backen lär se dig i backen och kommer och frågar om du vill bygga parken. Bygger du parken och den bliiir feeet sen kommer en snubbe och frågar vem som gjort den då är det du som gjort den. Då ber han dig komma och göra parken till xgames.... elller?
tror inte han vill byta skidsport för att han har 3 cm kortatre ben. Min kompis har likadant problem men han kör inte skidor dock. I hockey kommer jag ihåg att han använde inläggs sula. Lyssna på Nojlas