Har precis börjat åka bräda och har tänkt försöka fynda en utrustning under rean. Är 187 cm lång, 85 kg, 42-43 i skor. Räknar med att det blir mest piståkning, förhoppningsvis lite off pist, troligtvis ingen park.
Bräda: Är Burton Clash ett bra val? Övriga förslag?
Boots: Har smala fötter...