Rail Jam KARLSTAD LÖRDAG KL 5 MED REDBULL DJ ZAKI

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Tjena! På lördag kl 5 så är det rail jam vid tyr stugan. (Ligger nära löfbergs lila arena dom som vill ha vägbeskriving skriv i gb) Vi har 2 rails och det finns mkt snö vid Ishallen. Vi ska förmodligen ta med en lättare box för dom som vill. Och ni som kan, ta gärna med studsmatta! Skulle vara fett kul för dom som kanske inte vill raila , :) Det finns 2 grill platser. Ta med kött/ korv :) Vi håller på tills vi inte orkar mera , :b . Zaki khan från redbull kommer med rebull bilen med redbull ock musik. Den som har film kamera får gärna ta med och filma. Anmäl er på min gb . Kommer bli fett kul! Peace !

ja , komigen nnu alla som kan får ta och komma !:) Kommer bli ass kul! två rails har vi och nog en box :)

Kommer kanske // kruxelidux ( e typ varnad tre times liksom..) Men de beror på om ngn kompis ska med, annars vågar ja inte :( Fasst om ngn kompis ska me så kommer ja.

hyllengren sa:
hyllengren sa:
Jag kommer antagligen!
-antagligen
=jag kommer!
Hyllengren jag antar att de är no poles som gäller då?!

bara för att du ska dit så ska jag fan slita röven av mig för å lyckas komma.. kommer bli gryyyymt jävla skoj..

Zaki da man sprider lycka och kärlek med sin musik till alla åkare.. its gonna be FAT!

Jepp! Han äger bra jeppe hoppas du med kommer !:) Har eftt mkt o göra ;P

Komigen alla! Jävligt bra prsier tex redbull hjälm ;)

jag kommer, kommer även med kameran:) kanske en egen kameraman och farfar kim hänger med åxå

fan va fett det här kan bli:D

kommer jeppenator blir det ju året tävling

Senast ändrad:
jeppenator sa:
hyllengren sa:
hyllengren sa:
Jag kommer antagligen!
-antagligen
=jag kommer!
Hyllengren jag antar att de är no poles som gäller då?!

bara för att du ska dit så ska jag fan slita röven av mig för å lyckas komma.. kommer bli gryyyymt jävla skoj..

Zaki da man sprider lycka och kärlek med sin musik till alla åkare.. its gonna be FAT!
ja nopoles är ju bajset! men de kanske blir problem mä farten.. jaja, de löser sig! hoppas du pallar dig sit da!!!

är det någon som har bil som kan köra, för de blir kanske svårt för jag har mkt att bära:P har ingen skidväska tror jag...är mellan herrhagen och ishallen jag behöver skjuts iaf

Senast ändrad:
ingen från örebro-karlskoga hållet som ska åka dit som har plats över? orkar fan inte åka buss.

klockan 17:00 menade jag..

men nån som har en plats från mora eller? borlänge? allt funkar:D

artisty sa:
jeppenator sa:
klockan 17:00 menade jag..

men nån som har en plats från mora eller? borlänge? allt funkar:D
jag vet inte vem som kör men tågen och bussarna har alltid plats (oftast)
kul bara att de enda som går från swebus går 06.30 och tar 9 timmar...

sen finns de bara massa skit me typ asmånga byten.. BAJS!

säg att du städar hela huset om din morsa skjutsar dig. funkar varje gång. du aaanar inte vad jag fått ut av det

HAR SKJUTS!! JÄÄÄÄÄH!!! kommer även skriva om detta för freeride och tar me fotograf! så ni som vill synas lite extra ta å pallra er dit!

galet fet musik och sjuuuukt mycke stickers utlovas! samt lite gogglar å annat smått å gott! KOMMER BLI SIIIIICK!!! BE THERE!

Härligt alla! Fan va bra Jeppe! Har snckat med zaki! Hjälm är emd i priset också :) Ska träffa han , han får hjälpa till o fixa med snön, men ngn anan Som har bil? PS ARTISTY Vi kan hämta dig med moppe hahaha :D

Bilder på rails:
2 av railsen
62h8rwg.jpg

Bättre bild på de främre railet:
5zq8j80.jpg

faaan va grymt bra de kommer bli! så hoppas alla kommer dit!

ni som itne ska åka kan ju komma å kolla! jag hoppas alla åkarna showar lite för publiken! :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp