Railjam Bålsta 14/9 Redbull med Dj.Zaki på plats!

okej, a då vet ja tyvänr inte hur man gör. ja trode den redan va i jpg men aja. skitsamma railet är iaf bra ja lovar!

aa jag fann den till slut, ursäkta min lathet som ledde till att jag inte orkade läsa efter ett filnamn

bara en fråga, blir det inte lite hårt att ramla om det ska köras på en parkering? parkeringar brukar ju oftast bestå av asfalt eller betong.

jag har faktist ingenaning skriv till F-G i hans gästbok så får du nog svar på din fråga! =)
jag tror de kommer finnas snö runt om hela men jag har faktist ingenaning om ja ska vara helt ärlig

Huggybear sa:
bara en fråga, blir det inte lite hårt att ramla om det ska köras på en parkering? parkeringar brukar ju oftast bestå av asfalt eller betong.
det kommer en lastbil som ska greja dit så mycke snö som möjligt förhoppningsvis
så kommer det åtminståne va lite snö runt om..
men som sagt snacka me F-G om de..

Det kommer vara snö runt railen om det bara fins snö som jag hoppas på
Till startrampen har jag 36 pallar och en brygga så en fin startramp blir det allt :)

F-G sa:
Det kommer vara snö runt railen om det bara fins snö som jag hoppas på
Till startrampen har jag 36 pallar och en brygga så en fin startramp blir det allt :)
"OM DET BARA FINNS SNÖ", vänta, är det inte säkert att det kommer att finnas snö
till imorn över huvudtaget ?

tror han emnar om de finns så mkt snö som han hoppas på

Vad jag kan avläsa från SMHI:s väder så kommer det att regna i kustbandet.
Inte där våran eftertraktade tillställning kommer att hålla hus, aiight ?

grym railjam, duktiga killar där i bålsta och en satans skön grillkille, fan vad dåligt att det regna men kul hade man i alla fall!

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig och fått dethär möjligt lillpisten farfar och pappa dj zaki med mera.

riktigt grymt åkt grabbar :)

va fett najs.dagen började med regn som sedan försvann o alla var glada ändå fast dom var blöta o äckliga:D grymt åkt allihopa:D

måste tillägga att ja vann pris för bästa skidåkare:D

porky sa:
va fett najs.dagen började med regn som sedan försvann o alla var glada ändå fast dom var blöta o äckliga:D grymt åkt allihopa:D

måste tillägga att ja vann pris för bästa skidåkare:D
skryt:P haha grattis. vad för trix

Senast ändrad:
haha mm. nja lite allt möjligt, men som sagt. jesper kommer ej på hans fr nu. han borde vunnit, o ja kommit 2.a;;D

Tillbaka
Topp