10/11 Outfit!

viktorwallberg

Ny medlem
10/11 Outfit!
Vet inte om någon har börjat införskaffa kläder och skidor osv. inför vintern redan nu.
Men.. om ni har så är det bara att lägga upp här! Peace!

10/11 Outfit!
abow.jpg

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
Jag är alldeles för dålig för att klä mig som en gangster, men jag kan fan inte motstå, dom är ju så coola.

Blev så sjukt kär i Phil Casabons jacka i B&E show reunited:

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/hjm-31-10-whgy.jpg

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/hjm-31-10-bkgy.jpg

Sen hade jag väl tänkt mig Oakley Fari pant, får dock se om jackan och byxorna går ihop:

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/ec209536-7dc5-4bcb-9175-c717f7c0f271.jpg

Sweet langar några sjukt snygga jackor iår också, blir svååååååååårt yes indeed.

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/80488.jpg

Sen en FET jävla spherical-goggle ifrån Electric:

http://www.electricvisual.com/products/snow-goggles/2010-2011/spherical/eg2/lime/

Känns dock som om alla kommer åka runt med dessa plagg. MEEEN, alla jackor/brällz har ju inte kommit än så det återstår och se vad man köper va. (Nu menar jag inte bara för att en person har länkat phils jacka) så stay away kids och hate:a.

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
bEklund sa:
Känns dock som om alla kommer åka runt med dessa plagg. MEEEN, alla jackor/brällz har ju inte kommit än så det återstår och se vad man köper va. (Nu menar jag inte bara för att en person har länkat phils jacka) så stay away kids och hate:a.
Haterkidsen har inte tänkt på att om man inte kan ha kläder som något pro har reppat så blir det rätt svårt att klä sig.
Kör på D-Dog jackan, den är grym!

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
Jag kör vidare på det jag har bara ett par nya Burton Grail på fötterna, mina Burton Idiom e slut efter 8 år på mina fötter :)

..

..

..

..

:)

10/11 Outfit!
Lägg upp bilder på er outfit och diskutera om kläder istället för att hålla på och tjafsa nu! Det är väl ändå det denna tråden handlar om!

10/11 Outfit!
Nu har jag rensat upp i denhär tråden, sjukt mycket tjaft och onödiga inlägg.
Håll er till ämnet så kommer detta bli bra! onödiga inlägg kommer endå att tas bort så lika bra att inte posta från början om ni inte kommer tillföra med något vettigt!

bild kommer när jag själv vet vad som blir årets outfitt! ;)

10/11 Outfit!
Mitt som blir för den här säsongen som är på igång

Atomic Punx-182 med en Atomic FFG team bindning

Atomic "the Volt"

Förra årets Saga Drank

Poc Receptor

Poc Ryggskydd

sen blir det ju lite hoods och shirts.

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
Försöker och lägga upp bild men det blir bara ett kryss och webbadressens hemsida. Villket i detta fall är imageshack. Hur gör ni andra?

10/11 Outfit!
tackar!
16lbnk5.jpg

Är inte riktigt säker på märkena på jackan och byxorna men vet att jag vill ha den färgkombon. Vet att det är taget utav T-Wall men jag tycker den färgkombom är helt sjukt clean och det är ju trotsallt det viktigaste

10/11 Outfit!
Jens_F sa:
Kevinnn sa:
Jens_F sa:
Det var då lite lila färger.. :P men snyggt endå! och bra val med Atomic! ;)
ja jag är lite av ett fan av lila :P kanske inte märks men. Yes, Du åker väll på Punxen, hur är dom som skida ?:)
Aa, jag kör med punx, sjukt sköna! hade åkt med dom i 4 veckor nu på sommaren i alperna och tyckte bara positivt om dem, en riktigt skön jibb skida =)

10/11 Outfit!
Kevinnn sa:
Jens_F sa:
Kevinnn sa:
Det var då lite lila färger.. :P men snyggt endå! och bra val med Atomic! ;)
ja jag är lite av ett fan av lila :P kanske inte märks men. Yes, Du åker väll på Punxen, hur är dom som skida ?:)
Aa, jag kör med punx, sjukt sköna! hade åkt med dom i 4 veckor nu på sommaren i alperna och tyckte bara positivt om dem, en riktigt skön jibb skida =)
Det låter suveränt, :) jag bara hoppas Volt Pjäxan kommer fungera ihop med mina fötter.

10/11 Outfit!
Jens_F sa:
Kevinnn sa:
Jens_F sa:
Det låter suveränt, :) jag bara hoppas Volt Pjäxan kommer fungera ihop med mina fötter.
Har du på riktigt inte provat pjäxan innan du bestämde dig?

10/11 Outfit!
Gudrunnator sa:
Jens_F sa:
Kevinnn sa:
Yes det har jag, jag chansar och tror att dom iaf kommer sitta bättre på mig än vad mina nuvarande Pjäxor gör.

10/11 Outfit!
Jens_F sa:
Gudrunnator sa:
Jens_F sa:
Yes det har jag, jag chansar och tror att dom iaf kommer sitta bättre på mig än vad mina nuvarande Pjäxor gör.
Ojj, jag skulle inte beställa pjäxor utan att testa innan! Pjäxorna är din viktigaste del i utrustningen, du MÅSTE prova innan!

Tillbaka
Topp