Ghettostyle?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LeeMyhr

Medlem
Ghettostyle?
Yoyo, jag och jeppenator här på forumet satt och disskuterade vad vi tyckte är \"ghetto\" och vi kom fram till de här:

Ghetto,? :

Kläder:
Ha stora kläder, helst oakley i XXL , brallorna ska sitta vid knäna och man ska ha fett långa jackor!
Bandana som sitter under gogglarna så att resten av ansiktet inte syns.
Grenadevantar
Giro BL Med fetaste gogglarna man kan hitta, bandet under hjälmen
turistglipa pannband eller bandana under och gogglarna ska sitta på nästippen eller under, (så man pratar som en utomjording)

Språk:
Attityd! Skrik ord som: Fett, Yeah, Niggah, Skillz, Siick, Sweet, Props, Gheedo osv

Style:
Åka bredbent och ha fett långa skiis helst Armada, K2, Line eller ninthward.
Åk ihopkrupen på railen och stompa varenda landning, Steeze And Skillz!
Hörlurar när du dunkar skön hip-hopmusic!

Och den FETASTE sponsen som går att hitta!

And don't ride to much, smoke da fuckin' weed and remember Blingbling is da shit!

Vad tycker ni är ghetto?

Word!

Peace

Senast ändrad:
Ghettostyle?
kombivantar e ju minst gheedo man kan hitta grenade å sånt skare va me ngt på handflatan

giro bl e inte heller gheedooo de ska ju va typ skate lr encore lr nåt som ser ut som skate

aight?

å lee fett bangit å ba ändra eran ghetto hypotes som stog från början

Senast ändrad:
Ghettostyle?
jag tror itne de e många som e ghetto om man MÅSTE
ha exakt dom där grejjerna.

Senast ändrad:
Ghettostyle?
getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen

Ghettostyle?
almex o alex har rätt,
granade handskar
anon goggles
salomon ska ju bort ganska direkt enligt mej dit med nå amrekanskt märke typ liberty,line,ninthward eller nå kul
gogglarna ska sitta nedanför nästippen:p

Ghettostyle?
ni glömde att man hellst inte ska åka så mycket alls utan bara sitta och röka

Ghettostyle?
jag kör på k2 , har brallerna vid knäna. har en turistklipa och har googelsarna under hjälmen pga att jag inte kan ha a-framen på freeridehjälmen:P, så fårgar är är ajg ghetto. jag tror mest att det har med bling bling att göra och attityden vara almänt dryg snakca coolt

Ghettostyle?
Bort med Salomon och dit med ninthward,För ninthward tycker jag är hur ghetto som helst,Sen är kombi inte ghetto utan Grenade ja

Ghettostyle?
http://www.transworldsnowboarding.com/snow/videos/image/0,14376,1054920_1186520,00.html

svarta killen i grönt

eller varför inte:
1130987039yee.jpg

Senast ändrad:
Ghettostyle?
de va ghetto. :P

Han såg ju skapligt ghetto ut tycker jag. :P

Senast ändrad:
Ghettostyle?
asså, att röka och inte åka..
Då e man ju inte ghetto utan då tillhör man sol och ciggarett gruppen. Och så vitt jag vet är det bara föräldrar som hänger där!?

Ghettostyle?
dåligt försök på å dissa ghettostilen eller?

sen så är grenade nog itne så värst gangsta. eller jo iofs så är smell the glove jävligt gangsta...bra crunk.

Ghettostyle?
det ska ju iofs vara oakley-gogglar och skidorna ska helst inte vara långa, de ska typ vara en till två decimeter kortare än vad personen är... då blir det så mycket mer fett!
hehe hjalle S har så rätt!

Ghettostyle?
LEAF sa:
getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen
varför inte färgglada??!?!?!

ja tycker att denna diskussionen ekeff..
seriöst man e bara tönt om man följer de ni skrivit där uppe..

Ghettostyle?
men n1 bara för du e gängster man får respektera att alla inte är det och att folk är mer eller mindre känsliga, så endel kanske tar allvarligt på detta inlägg,

Ghettostyle?
August_ahlnas sa:
men n1 bara för du e gängster man får respektera att alla inte är det och att folk är mer eller mindre känsliga, så endel kanske tar allvarligt på detta inlägg,
watch out mofo...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp