Ghettostyle?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghettostyle?
sebastian_p sa:
LEAF sa:
getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen
varför inte färgglada??!?!?!

ja tycker att denna diskussionen ekeff..
seriöst man e bara tönt om man följer de ni skrivit där uppe..
det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningen

Ghettostyle?
i_KILLAH sa:
EmmmaL sa:
n1 sa:
oj oj dett va för ruskiga diskution för lidingö barnet..
Joo, de blev ju lite ruskigt där ett tag... YOYO, GHETTO, NIGGAHZ... Ojojoj.. Illa..
shit hon är gangsta girl... :D:D:D, ska bara säga att jag har en av sveriges tightaste skidkläder. så klandra inte mej.
räknas fartdräckt som skidklädsel xD... men ett av sveriges tightaste.. då måste de va tight!

Ghettostyle?
a fiifaen de där e gryymma grejjer
ab0w, ser upp till er dudes
SHIAATT va CUULLLTT! :O

Ghettostyle?
jeppenator sa:
sebastian_p sa:
LEAF sa:
getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen

det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningen
öh förtydliga dig gärna

Ghettostyle?
hmm jao vet ej baggie clothes o lite smått o gott i blingbling väg räcker långt ..= )

kolla me who crew elle nått alla nissar

peace

Ghettostyle?
nope gumman ja e straight inget just nu, portnötning e bara trist.. men som sagt har lagt skiten på hyllan nu..

Ghettostyle?
men jea jea bluck bluck, BLING BLING$ got hoes around me,
precis som i killah sa så e warp ghetto som fan. restan av märkena han sa hmm, men warp is G STUFF!

Ghettostyle?
sebastian_p sa:
jeppenator sa:
sebastian_p sa:

öh förtydliga dig gärna
D E T R O L I G A M E D D E N H Ä R T R Å D E N Ä R A T T V I S S A K Ö R S T E N H Å R T P Å D O M G R E J J E R N A I L I S T A N!

Ghettostyle?
August_ahlnas sa:
precis som i killah sa så e warp ghetto som fan. restan av märkena han sa hmm, men warp is G STUFF!
bluck bluck... ok om du sagt BUCK BUCK..
grejjen e att skit i märkena se ut som ni vill men sluta klnka ner på gangsta stilen
// Åre gänget

Ghettostyle?
sebastian_p sa:
August_ahlnas sa:
bluck bluck... ok om du sagt BUCK BUCK..
grejjen e att skit i märkena se ut som ni vill men sluta klnka ner på gangsta stilen
// Åre gänget
haha well well allt kan inte stämma:).

Ghettostyle?
Peteer sa:
lär dej svenska innan du börjar göra någe..
MY mind on my money, my money on my mind! buck buck! woowowosos.. i tap you all

Senast ändrad:
Ghettostyle?
yeah yeah all gangstas, yo yo wazzup liksom eeyy yoo , what's crackin' all mothafuckas?
Smoke some weed and rip it up biatches!
peace

Ghettostyle?
låt mig fet-le en smula

men vadå...så Everest är inte ghetto de heller? jag hörde att de va snoop dog som hade varit deras senaste designer! deras figursydda gang kläder är de som man ska ha om man ska va ghetto..!

y0

Senast ändrad:
Ghettostyle?
Ok ska jag lägga upp en ny tråd som heter Alla pojkar som vill vara ghetto och klankar ner på alla som klär sig lite mer ghetto...

Ghettostyle?
men neee, du e off, Snoop va ju på Warp, everest hade hon som sjunger den där dumpa mig låten

Ghettostyle?
Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black

Black = G-style,Gangster as Fuck

Ghettostyle?
sebastian_p sa:
Ok ska jag lägga upp en ny tråd som heter Alla pojkar som vill vara ghetto och klankar ner på alla som klär sig lite mer ghetto...
jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får ta

Ghettostyle?
H_Harlaut sa:
Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black

Black = G-style,Gangster as Fuck
word up

Ghettostyle?
haha ok jag e rätt bra på att tro att allt negativt är riktat mot mig, de har ju liksom blivit lite klagomål på mig här på freeride,

Ghettostyle?
sebastian_p sa:
August_ahlnas sa:
sebastian_p sa:
jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får ta
de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionen
haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp