Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningensebastian_p sa:varför inte färgglada??!?!?!LEAF sa:getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen
ja tycker att denna diskussionen ekeff..
seriöst man e bara tönt om man följer de ni skrivit där uppe..
iKILLAH , portåkare..?i_KILLAH sa:shit hon är gangsta girl... :D:D:D, ska bara säga att jag har en av sveriges tightaste skidkläder. så klandra inte mej.EmmmaL sa:Joo, de blev ju lite ruskigt där ett tag... YOYO, GHETTO, NIGGAHZ... Ojojoj.. Illa..n1 sa:oj oj dett va för ruskiga diskution för lidingö barnet..
haha ikillah is the shitEmmmaL sa:iKILLAH , portåkare..?i_KILLAH sa:shit hon är gangsta girl... :D:D:D, ska bara säga att jag har en av sveriges tightaste skidkläder. så klandra inte mej.EmmmaL sa:Joo, de blev ju lite ruskigt där ett tag... YOYO, GHETTO, NIGGAHZ... Ojojoj.. Illa..
ja men sluta klaga om du inte orkarRastavibrationer sa:Men snälla lägg ner, hur orkar man
räknas fartdräckt som skidklädsel xD... men ett av sveriges tightaste.. då måste de va tight!i_KILLAH sa:shit hon är gangsta girl... :D:D:D, ska bara säga att jag har en av sveriges tightaste skidkläder. så klandra inte mej.EmmmaL sa:Joo, de blev ju lite ruskigt där ett tag... YOYO, GHETTO, NIGGAHZ... Ojojoj.. Illa..n1 sa:oj oj dett va för ruskiga diskution för lidingö barnet..
öh förtydliga dig gärnajeppenator sa:det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningensebastian_p sa:varför inte färgglada??!?!?!LEAF sa:getto för mig är att näsduken uppe vid näsan och cammokläder, gärna overall.
färgglada kläder är motsättningen
D E T R O L I G A M E D D E N H Ä R T R Å D E N Ä R A T T V I S S A K Ö R S T E N H Å R T P Å D O M G R E J J E R N A I L I S T A N!sebastian_p sa:öh förtydliga dig gärnajeppenator sa:det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningensebastian_p sa:varför inte färgglada??!?!?!
bluck bluck... ok om du sagt BUCK BUCK..August_ahlnas sa:men jea jea bluck bluck, BLING BLING$ got hoes around me,
precis som i killah sa så e warp ghetto som fan. restan av märkena han sa hmm, men warp is G STUFF!
du gör det va?jeppenator sa:D E T R O L I G A M E D D E N H Ä R T R Å D E N Ä R A T T V I S S A K Ö R S T E N H Å R T P Å D O M G R E J J E R N A I L I S T A N!sebastian_p sa:öh förtydliga dig gärnajeppenator sa:det va juh de som va det roliga att vissa har denhär attityden mot/i skidåkningen
haha well well allt kan inte stämmasebastian_p sa:bluck bluck... ok om du sagt BUCK BUCK..August_ahlnas sa:men jea jea bluck bluck, BLING BLING$ got hoes around me,
precis som i killah sa så e warp ghetto som fan. restan av märkena han sa hmm, men warp is G STUFF!
grejjen e att skit i märkena se ut som ni vill men sluta klnka ner på gangsta stilen
// Åre gänget
lär dej svenska innan du börjar göra någe..Peteer sa:seriöst i huvet
sant santJonathan_R sa:haha vilken diskussion!
man får hitta sin egen stil! - det är ghetto.
jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får tasebastian_p sa:Ok ska jag lägga upp en ny tråd som heter Alla pojkar som vill vara ghetto och klankar ner på alla som klär sig lite mer ghetto...
word upH_Harlaut sa:Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black
Black = G-style,Gangster as Fuck
de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionenAugust_ahlnas sa:jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får tasebastian_p sa:Ok ska jag lägga upp en ny tråd som heter Alla pojkar som vill vara ghetto och klankar ner på alla som klär sig lite mer ghetto...
yeah, min lilla gangsta pöjk, peacesebastian_p sa:word upH_Harlaut sa:Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black,Black
Black = G-style,Gangster as Fuck
haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..sebastian_p sa:de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionenAugust_ahlnas sa:jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får tasebastian_p sa:Ok ska jag lägga upp en ny tråd som heter Alla pojkar som vill vara ghetto och klankar ner på alla som klär sig lite mer ghetto...