jibbresa till Österrike på höstlovet 2009

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

batman

Ny medlem
Äntligen som fylking skulle ha sagt!!!! Nator och Batman är ihamn med resan.

Priset på resa kommer att bli 7 300 kr och då ingår:

Bussresa till och från Österrike.

Helpension: boende, frukost, lunchpaket till backen, Middag, Dryck ingår ej!

Buss till och från backen varje dag

liftkort i 6 dagar

Skidfilm gjord på plat s med en kille som filmar allt å alla: Joakimfilms

Kaprun 09 påse full med roligaprylar.

En trevlig utflykt nån kväll till ett trevligt ställe

Vi jobbar fortfarande på att pressa priset men som sagt var: blir det billigare då du betalt, så löser vi det direkt.

Du kan maila på batman@speedmail.se om du undrar över något

Anmälan komer upp i nästa vecka, och hela resan behöver inte betalas på en gång.

Gåin på : www.snowdreamers.blogspot.com
Där kommer all info att ligga och ligger så skriv där. skicka din intresseanmälan på batmanadressen här ovanför.

Först till kvarn är de som gälller

Batman å Jeppenator

Senast ändrad:
Alltså.. PARKRESA på höstlovet.. är du sugen på att sticka ner till alperna, billigt och åka så mycket skidor du kan en vecka? det är iallafall tanken.. fylla en buss skidsugna ungdommar och sticka neröver, ha kul och bara åka skidor tills vi tröttnar!

efter en lång sommar så lovar jag att skidsuget kommer vara gaalet precis sådär innan vintern kommer! jag ser fram emot detta som fan och hoppas att de blir av!

skriv om ni har några tankar eller funderingar.. inget bestämt än så detta är bara en check med er andra om de finns nått intresse överhuvudtaget påe n sånhhär grej?

Butman! Sign me up! Lr är intresserad iaf,

Butman travelling

Låter naajs, absolut intresserad. hur är snötillgången måntro?

glaciäråkning blir det har varit där själv många ggr. en gång var det lite kris men det var i slutet på sep.

Vi ska även försöka få till käket så det funkar för alla dv s inga konstigheter.

höstlovet brukar väl vara v.44 va? jag var där den veckan förra säsongen med svenska skidlärarlinjen!! och då hade de riktigt fin park o bra åkning! jag har nog till o med lite bilder från den parken i mitt fotoalbum, bara in å kika! men hur som helst låter det som en sjukt bra idé!! är intresserad kan jag säga!

Fridens

grymt att de finns lite intresse! ju fler som skriver desto mera motiverade blir vi ju att igenomföra projektet!

priser håller på att kollas upp nu, men tanken är att de ska bli så billigt som det bara går så att alla som vill kan följa med! :D

Låter riktigt intressant.
Se bara till att få med ett stop i skåne. Är lätt som fan för alla att ta sig till antingen Lund, malmö eller möjligtvis till Helsingborg. Tror vi kan bli ett gäng på runt 5 pers bara härifrån och vi har som sagt tågpendel till malmö som går i princip hela tiden varje dag så förbindelser är inga problem.

klart som fasen vi stannar i skåne! blir väl förmodligen typ östersund-mora-uppsala-stockholm-malmö och några fler om så behövs! för att kunna plocka folk från så stora delar av sverige som möjligt!

vi har fått ett asbra erbjudande nu om att hyra ett helt hotell ensamma, med stora rum (rumsindelning får man göra själv med polarna) och frukost + middag som ingår! Svenskägt hotell så inget krångel med svåra språk!

kommer bli asbra!!

och veckan är alltså 44.. höstlovet!

jeppenator sa:
klart som fasen vi stannar i skåne! blir väl förmodligen typ östersund-mora-uppsala-stockholm-malmö och några fler om så behövs! för att kunna plocka folk från så stora delar av sverige som möjligt!

vi har fått ett asbra erbjudande nu om att hyra ett helt hotell ensamma, med stora rum (rumsindelning får man göra själv med polarna) och frukost + middag som ingår! Svenskägt hotell så inget krångel med svåra språk!

kommer bli asbra!!

Får väl övertala Benjamin Starck att hänga med. Du vet vem han är va?

Har snackat med hotellet ikväll. har fått ett pris på halvpension som är grymt bra.
återkommer med pris info när vi vet busspriset åsså.

Säsongen 09-10 är faaninte långt borta nu

Har snackat med hotellet ikväll. har fått ett pris på halvpension som är grymt bra.

v-larsson sa:
jeppenator sa:

kommer bli asbra!!

Får väl övertala Benjamin Starck att hänga med. Du vet vem han är va?
yes de gör jag nog! ta dig ett snack med polarna och boka in v.44!

Senast ändrad:
åhhh detta låter sjukt nice. Troligtvis kommer en glad smålänning och en glad värmlänning att joina :) wall-ö and töm represent!!!!

Finns det park på höstlovet då? Har varit i alperna kanske 5 gånger på höstlovet och ofta finns det ingen park. Fast jag har bara varit i sölden.

fixar ni åker jag gärna med+ får säkert med mig 2 polare också. pengar inga problem $$$$$$$$$

'wow snart är bussen full, Infot kommer att ligga på en ny sida. Gå in på min batmansida och klicka er till hemsida där. Nator fixar hemsida

peace

Niklas-Borg sa:
Finns det park på höstlovet då? Har varit i alperna kanske 5 gånger på höstlovet och ofta finns det ingen park. Fast jag har bara varit i sölden.
Vi kommer bara åka om vi vet att dom har park.. det är en jibbresa, så park är ett måste! har inte kaprun bra park vid den tiden så får vi helt enkelt styra åt ett annat håll! Men om du kollar bilderna i fotoalbumet hos https://www.freeride.se/member/view.php?id=34255 så har han några bilder från kaprun v.44 förra året! såg riktigt grymt ut enligt mig! så park borde inte vara ett problem :D

på fredag lr lördag har vi priset klart sen är det bara att börja boka .

priset på bussen är det som saknas nu

Powdapowa sa:
Låter naajs, absolut intresserad. hur är snötillgången måntro?
Ja det är inte lätt att veta , men har själv varit där ett antal ggr och bara en gång var det snöbrist. Annars är det väldigt snösäkert

Bat

Vi har inte börjat boka upp någon ännu men hoppas till helgen

Bat

kommer finnas runt 50 platser på resan! så det är ju en hel del! Men om ni vill med är de ju smart att boka i god tid så att inte platserna tar slut. :O

vi sitter och pillar med mera info och förhoppningsvis har vi allt klart till helgen!

länken du skickade batman med parkerna var grym!! kommer bli asbra dethär!

Jag å jeppenator har diskutterat detta och vi återkommer om det. 14års gäns har vi snackat om.

Bat

ja vet att parken drä e sjukt bra på vintern, de har flera parker där å ja vet att det i alla fall tidigare år har funnits park där på sommaren, har hört att de ska vara österrikes bästa sommarpark, men de kanske inte säger så mycke..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp