Partytrick!

Qalle

Ny medlem
Partytrick!
Eftersom det finns så många andra trådar med frågan: Vad sätter du för trick? eller Vad är ditt favorittrick?

Så då tänkte jag, vad gör ni för trick på partyt? Vad är erat partytrick?

Själv kör jag med wallflipen och hoppas på att den funkar!

/ K

Partytrick!
Dra in 2 liter luft i magen på ett sug(plattar till magsäcken och öppnar upp strupen och sen släpper trycket på magsäcken så den fylls allt med magmusklerna) för att kort senare dra av jordens största rap... Kanske inte bästa raggningsrepliken men mycket applåder får man av killar men de är tjejerna man vill ha juh;)

Partytrick!
Jag brukar suga in en kondom i näsan så att den kommer ut i svalget, stoppar därefter in fingrarna och tar tag i den och drar sedan den fram och tillbaka, man får sjukt mycket brudar på det.

Partytrick!
Qalle...bitvivlar du mina kunskaper inom dryckeskonsten!?
Jag kanske ska förtydliga att jag inte menar halsa...

Senast ändrad:
Partytrick!
Nej nej, dom sätter jag mej inte emot!
Trodde du mena halsa en 70is, en
normal människa gör inte det.. :P

Och Ramis-Jibber jag tror nog att du
behöver all hjälp du kan få!

/ K

Senast ändrad:
Partytrick!
Ta en 33 cl öl-flaska. Botten upp å virvla runt den i små jätte snabba cirklar samtidigt som du har flaskan en bit ner i strupen. detk omemr att skapas ett udnertryck och all öl trycks ner i halsen på ca 2 sekund

Jag har inte satt det så snabbt än men det krävs övning !

Partytrick!
En kompis trick är att ställa öl burken på pannan sen dricka ur den utan att röra den med händerna ;) Det tuffa är hur han gör det. Han gör en kullerbytta samtidigt tar han burken mellan knäna. Ställer ner den på marken öppnar den med munnen och dricker !:D

Partytrick!
Anton_Goal sa:
En kompis trick är att ställa öl burken på pannan sen dricka ur den utan att röra den med händerna ;) Det tuffa är hur han gör det. Han gör en kullerbytta samtidigt tar han burken mellan knäna. Ställer ner den på marken öppnar den med munnen och dricker !:D
shit va soft det får du fan fixa film på asså =P !!

Partytrick!
Josslo sa:
Ta en 33 cl öl-flaska. Botten upp å virvla runt den i små jätte snabba cirklar samtidigt som du har flaskan en bit ner i strupen. detk omemr att skapas ett udnertryck och all öl trycks ner i halsen på ca 2 sekund

vore det inte bättre att köpa en bong?
sm_beerbong.jpg

Senast ändrad:
Partytrick!
KaILe sa:
Josslo sa:

vore det inte bättre att köpa en bong?
http://www.zymetrical.com/images/products/sm_beerbong.jpg
Jaa, de finns ju dom på Teknik Magasinet, dom använder vi jämt! :P
haha

/ K

Partytrick!
jag brukar typ svepa en 80cl vodka och sedan spy upp den!
Tjejerna blir som galna i mig då! ;D

neej nu ljög jag...

jag sätter mig på toan och groggar...

Partytrick!
Först vill jag bara säga att det redan finns "partytricktrådar" här på freeride, men låt gå!

Partytrick är ett påhitt som är imponerande, häftigt, äckligt, roligt eller drygt etc. som oftast utförs vid festtillfällen. Alkohol är oftast den bidragande faktorn till att partytricks utförs. WORD!?

PARTYTRICK 1.
Man drar in toapapper i röven och låter det hänga ner till backen, där man tänder på och sedan måste man hinna dricka upp hela glaset med öl innan man får ta bort pappret.

PARTYTRICK 2.
Ett annat fint är ju att vända uppochner på fulla glas, alltså t,ex halvfullaölglas med nästan all öl kvar i kan man vända uppochner utan att spilla speciellt mycket. Sen när någon kommer och lyfter så rinner allt åt helvete!

PARTYTRICK 3.
En norsk raket består i att man försiktigt öppnar, tömmer och vecklar ut en tepåse. Man ställer pappersröret på högkant och sätter eld på den övre delen. Röret ska då lyfta, likt en luftballong.

PARTYTRICK 4.
Partytrickaren böjer sig fram och hyperventilerar en kort stund. Han/hon ställer sig sedan mot en vägg och låter en medhjälpare? trycka mot halsen. Medhjälparen bör inte ta något strypgrepp? utan snarare pressa mot halsens sidor med handflatorna. Målet är att stoppa hjärnans blodtillförsel via halspulsådern? och således framkalla svimning? på partytrickaren. Medhjälparen bör vara redo att ta emot honom/henne när så inträffar.

PARTYTRICK 5.
Partytrickaren drar ut fodret i byxfickorna så att fickorna ser ut som elefantöron samt drar ut en flik av skjortan genom den öppna gylfen. Alternativt kan manliga utövare hänga ut sin penis istället för skjortan.

PARTYTRICK 6. (obs, detta är det sista partytricket du gör innan du går hem)
Helikoptern är ett tveksamt partytrick som endast kan utföras av män. Det utförs genom att greppa penis kring roten och därefter hastigt rotera den likt rotorn på en helikopter, dock i allmänhet i det vertikala planet.

Utövaren kan hänga ut sin penis genom den öppna gylfen. En alternativ möjlighet är givetvis att utföra tricket naken - eller iförd exempelvis enbart T-shirt, öppetstående badrock? eller skjorta, studentmössa, stövlar, etc.

En del män klarar av att genomföra helikoptern utan att greppa penisroten, utan har istället händerna exempelvis på höfterna eller bakom huvudet. Genom att samtidigt hoppa kan rotationseffekten uppnås. En känd demonstration av detta bjöd Gert Fylking en gång svenska folket på i ett av Robert Aschbergs program. Dock misslyckades tricket eftersom penis endast rörde sig i vertikala riktningar - dvs rotationseffekten saknades.

Hemligheten med att skapa den för tricket så viktiga rotationen är att hoppa på endast ett ben. Det är då det mer taffliga vertikala vinkandet ersätts av en vackert roterande penis.

LÄNKAR TILL DOM ANDRA PARTYTRICKTRÅDARNA -Det tar 2,3 sekunder att klicka på "sök"
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=8460
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=13715
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=29114

Btw är jag en baddare på pungtricks. Säg till om ni vill veta mer om t,ex
Turkisk vändning
Ollning
Pungklucka
Helikoptern
En bukett slätstruket
Pungpåse
Rosa elefanten/Tygelefant
Snigeln
Grisen Dricker

ÖS PÅ!

Senast ändrad:
Partytrick!
jag kan en som är seriös , man släcker ett stearinljus när allt stearin är rinnande , altså små ljus inga stakljus men men, sen lyfter man på tungan och häller försikgtigt under tungan i undre gommen , för där har man inte lika mycket kännsel , när det börjar bli fullt/ börjar bränna på tungan så sluta , låt den vara där några sekunder till det börjar stelna sen kan du rulla den till en boll med hjälp av tungan sen ta ut den. ps häll itne för mycket så man bränner sig.

Partytrick!
BigAir, du låter som den ultimata "Partytrickarn"!

Och jag visste inte att de andra fanns, fick bara en impuls idé!

/ K

Partytrick!
Btw är jag en baddare på pungtricks. Säg till om ni vill veta mer om t,ex
Turkisk vändning
Ollning
Pungklucka
Helikoptern
En bukett slätstruket
Pungpåse
Rosa elefanten/Tygelefant
Snigeln
Grisen Dricker

Du glömde den gammla goda flugan ;)

Partytrick!
jag brukar stå på ett ben... hähä drick jättemycket "läsk"
naa ett serijöst... fråga på typ elgiganten om dim har sånna mobiler som hänger i trådar och som man kan klämma på om dom har nåra sånna aom har gått ut och som man kan få... sen lånar du nåns mobil somdu vet att du har en lika dan som din kopia smyg ta up kopian och råka tappa den i ett glas fyld med vätska.. eller drämm skiten i vägen

Partytrick!
Hjol-babe sa:
jag brukar stå på ett ben... hähä drick jättemycket "läsk"
naa ett serijöst... fråga på typ elgiganten om dim har sånna mobiler som hänger i trådar och som man kan klämma på om dom har nåra sånna aom har gått ut och som man kan få... sen lånar du nåns mobil somdu vet att du har en lika dan som din kopia smyg ta up kopian och råka tappa den i ett glas fyld med vätska.. eller drämm skiten i vägen
ifff den var riktigt usel!! diggar cederholms mycket mer !

Tillbaka
Topp