D
da_man
Guest
hjälp med vegas 6.0
hej jag undrar om nån vet hur man gör slowmotion i vegas6.0
tack....
tack....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har faktiskt grubblat på den frågan också!!!Kungenkim89 sa:En fråga angående vegas bara, hur tar man en stillbild på klippet ?
Det har faktiskt jag med ;PGiro sa:har faktiskt grubblat på den frågan också!!!Kungenkim89 sa:En fråga angående vegas bara, hur tar man en stillbild på klippet ?
me to.AdamNystrom sa:Det har faktiskt jag med ;PGiro sa:har faktiskt grubblat på den frågan också!!!Kungenkim89 sa:En fråga angående vegas bara, hur tar man en stillbild på klippet ?
aa ungefärockeb sa:me to.AdamNystrom sa:Det har faktiskt jag med ;PGiro sa:har faktiskt grubblat på den frågan också!!!
vet inte riktigt. men du kan väll dra upp klippet till 300% o spara klippet som en filmfil. sen lägger du in det i vegas igen o drar upp det till 300% igen. då borde det ju gå jävligt fort. har inte provat, men täntke att det kanske fungerar.Hannes_nr1 sa:Finns det nått sätt att få det snabbare, strecket uppåt, än 300%?
Någon annan stans, som man typ kan skriva in hur snabbt man vill ha det?
Ahh! smart!Fluffsurfarn sa:vet inte riktigt. men du kan väll dra upp klippet till 300% o spara klippet som en filmfil. sen lägger du in det i vegas igen o drar upp det till 300% igen. då borde det ju gå jävligt fort. har inte provat, men täntke att det kanske fungerar.Hannes_nr1 sa:Finns det nått sätt att få det snabbare, strecket uppåt, än 300%?
Någon annan stans, som man typ kan skriva in hur snabbt man vill ha det?