Norge_nalle
Ny medlem
vill ha kritik för redigeringen (studsmatta)
Som ovan vill ha kritik för redigeringen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det ser ut som en adrenaline, från rusta om jag inte minns fel.Dannee sa:vad är det för matta, är det en fly 14 ?
haha jag tycker också att det ser jävligt rolit ut :D bra redigerat måste jag säga...Deespin sa:mjao den var nice, fint redigerat, tycker dock att ramen bara var i vägen.
Och varför sjunker inte mattan ner på klippet där du kryper omkring där nere?
hihi
D är ju en super matta från mars fattar ni väll, trolleri :PBjorsberg sa:haha jag tycker också att det ser jävligt rolit ut :D bra redigerat måste jag säga...Deespin sa:mjao den var nice, fint redigerat, tycker dock att ramen bara var i vägen.
Och varför sjunker inte mattan ner på klippet där du kryper omkring där nere?
hihi
Kinkad sa:vilket program andvänder du ?
Riktigt bra rulle
Norge_nalle sa:Använder vegas.. Vet inte mattan det är min polares ;P
Dannee sa:vad för vegas ?
There u go!Norge_nalle sa:
Habit sa:fet redigering, men lite menings löst å ha med 2-3 backflips
håller helt med trick efter trick efter trick, blev inge bra. Försökte göra en kopia av ramen som det är på nån trailer på freeradicals filmerna. Lyckades dock inte. gillar kritik som hjälper en till det bättre.Huggybear sa:det började bra, men sen blev det som alla andra studsmattefilmer med trick efter trick efter trick. o sen gillade jag inte den där fula ramen. men jag gillade slow motion delarna, det var jävligt nice.