vill ha kritik för redigeringen (studsmatta)

mjao den var nice, fint redigerat, tycker dock att ramen bara var i vägen.
Och varför sjunker inte mattan ner på klippet där du kryper omkring där nere :)?
hihi

Deespin sa:
Och varför sjunker inte mattan ner på klippet där du kryper omkring där nere :)?
hihi
haha jag tycker också att det ser jävligt rolit ut :D bra redigerat måste jag säga...

Bjorsberg sa:
Deespin sa:
hihi
haha jag tycker också att det ser jävligt rolit ut :D bra redigerat måste jag säga...
D är ju en super matta från mars fattar ni väll, trolleri :P

rätt nice faktsikt, mkt bra redigerat

själva redigeringen var nice, men skulle vilja se att du timade med musiken.
typ byt klipp, landa, hoppa, graba vid basgångarna osv...
gillar inte häller ramen

redigerar själv i vegas, så undrar hur du fått till de lila som kommer på sidorna någon stans i början?

Senast ändrad:
det började bra, men sen blev det som alla andra studsmattefilmer med trick efter trick efter trick. o sen gillade jag inte den där fula ramen. men jag gillade slow motion delarna, det var jävligt nice.

SNyyg en av dom bätre studsmatte filmerna vad kostar vegas?

det är faktiskt redigt snyggt redigerat. Men ajg tror inte att ni gör lika bra för att ni skaffar Vegas. Detta skulle man kunna göra i de flesta programen. Men grymt bra jobbat.

Habit sa:
fet redigering, men lite menings löst å ha med 2-3 backflips
Huggybear sa:
det började bra, men sen blev det som alla andra studsmattefilmer med trick efter trick efter trick. o sen gillade jag inte den där fula ramen. men jag gillade slow motion delarna, det var jävligt nice.
håller helt med trick efter trick efter trick, blev inge bra. Försökte göra en kopia av ramen som det är på nån trailer på freeradicals filmerna. Lyckades dock inte. gillar kritik som hjälper en till det bättre.
och sen 2-3 backflips. också sant.. det ska vara flex olika trick. Hatar filmer med misty 5, misty 7, mysty 7 grab, misty, inge variation. Min inräknat, Mer sån här kritik.

Tack och hej

Tillbaka
Topp