Nakenskidskolan rekryterar!

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum

FF

Aktiv medlem
Hej alla skidälskare!

Jag kan med stolthet meddela att det snart är dags för lanseringen av världens främsta (enda) nakenskidskola! Med anledning av detta ämnar vi rekrytera flertalet nakenskidinstruktörer till den kommande säsongen.

Lite info om företaget:
Vi kommer hålla till i sälen. Vi tänker ha grupper både för unga och gamla och siktar på två grupper per kategori. Därför söker vi nu två medelålders manliga lärare till barngruppen och två unga tjejer till medelåldersgruppen.
Vi kommer även ha en ungdomsgrupp. Den kommer dock inte ha någon ledning utan vi räknar med att den sköter sig själv så länge tillgången på alkohol inte tryter.

jyw1680.jpg

Barngruppen - "Glada grodan"

134581.jpg

Medlemmar ur ungdomsgruppen "Fräsiga fisken"

Nu i vintras genomförde vi en pilotvecka med mycket lyckade resultat. Vi i företaget är alla för tjo och tjim och gillar att ha roligt. Men samtidigt är det väldigt viktigt att verkligen hjälpa eleverna komma ur garderoben. Som referens kan vi nämna "Johan" som kom till oss under pilotveckan för hjälp:

Ski-Naked-2.jpg

Som synes började det lite knaggligt

naked-skier.jpg

Men i slutet av veckan hade "Johan" utvecklats till en fullfjädrad nakenskidåkare av högsta rang.

Så tveka inte! Gå med i vår glada grupp och ha kul, samtidigt som du hjälper andra i vinter!

Ansökningar inkl bild och referens skickas per FRmail.
Vi ser fram emot din ansökan!

- Nakenskidskolan

NEWS:

Nu finns vi på facebook också! Group NAKENSKIDSKOLAN.
Håll även utkik efter www.nakenskidskolan.se

Sign me up!

Jag antar att ni kommer att ha en workshop med Rainer Schönfelder om hur man åker störtlopp naken ? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,972327,00.html

Om ni behöver någon som lär upp de två unga dam-rekryterna innan de tar sig an sina elever så kan jag nog tänka mig att stå för det.

Sist men inte minst, mössan som Johan har i sista bilden. Ingår den i kursmaterialet eller måste man köpa den separat?

Tack för infon om Schonfelder, han har nu fått förfrågan om han vill medverka i vår skola.

Vi kommer även ha en nakenskidlärarKURS där alla som vill får vara med. Den kommer kosta 9000skr och pågå i en vecka. Vi räknar med ca 200 deltagare, av vilka de två bästa kommer väljas till tjänstgöring.

Till denna kurs kommer vi sälja tre platser som nakenskidlärarkursLÄRARE. Dessa platser kostar 11000skr och då ingår logi.

Vad gäller mössan: Vi hade tänkt oss att när man checkar in för en veckas nakenskidinstruktioner, blir man genast strippad på alla ägodelar. Man blir därefter försedd med "nödvändiga" material av kursföreståndaren. Tanken bakom detta är att man ska bli som "pånyttfödd" och känna sig som en ny människa. Lämna allt det gamla bakom sig, helt enkelt!

Edit: Det ingår även förstatjing på plats i bastun vid köp av en plats som nakenskidlärarkurslärare.

Senast ändrad:
FF, vilken målgrupp inriktar sig lektionerna till när man väl blivit instruktör? Hur ser framtiden ut, kommer Ni att expandera nedåt mot kontinenten?

- C

FF sa:
Vi kommer även ha en nakenskidlärarKURS där alla som vill får vara med. Den kommer kosta 9000skr och pågå i en vecka. Vi räknar med ca 200 deltagare, av vilka de två bästa kommer väljas till tjänstgöring.
Lite som Sportresors skidlärarkurser eller? "Åk med oss i november när säsongen inte börjat och betala sportlovs-priser så får du ett fint diplom efter en vecka."

FF sa:
Till denna kurs kommer vi sälja tre platser som nakenskidlärarkursLÄRARE. Dessa platser kostar 11000skr och då ingår logi.
Grymt! Vad får man punga ut med (sic!) för att bli kursledare när nakenskidlärarkursLÄRARna ska läras upp? Jag räknar med att permanent plats i bastun och egen trä-slev för att hälla vatten och whisky på aggregatet ingår i det.

Möss-dealen låter bra. Strip första kvällen sätter en skön nivå på resten av veckan.

Senast ändrad:
Kan man då ansöka om att ta hand om specifika grupper?

Jag tycker att det är lite väl oansvarigt att släppa ut nakna, fulla ungdomar som ska åka skidor, helt oinstruerade. Därför kan jag tänka mig att instruera flickorna om olika grundpositioner och också gå djupare in på ämnet, om så önskas.

För att detta ska bli så ekonomiskt lönsamt som möjligt föreslår jag vidare att det i min utrustning också, utöver mössan, ska ingå ett mindre gummiskydd, för att förhindra dyra läkarbesök och sjukdagar.

"Därför söker vi nu två medelålders manliga lärare till barngruppen och två unga tjejer till medelåldersgruppen. "

Hahah fyfan va kul de lät x),.
Nää men fan va nice lyckatill (:

Med anledning av de frågor som uppkommit från de ärade herrarna Christian och Peter:

Min förhoppning är att vi skall kunna expandera med start från nästa säsong. Om allt går som planerat skall inskolningen i framtiden skötas som ett pyramidspel. Vi kommer alltså också bli tvungna att hålla kurser i ett steg längre för varje säsong - och expensionschans - som går. Det innebär att redan nästa säsong kommer du, Peter, ha chansen att få en fribiljett som kursledare till nakenskidlärarkurslärar-kursen. Allt under premissen att du redan är en del av vår familj.

Vi tar hand om de våra i
"Nakenskidskolan - lite skidor, mycket naket".

P.S. Ett litet bonusklipp följer här för att hålla uppe "stoken"

Jarle sa:
Kan man då ansöka om att ta hand om specifika grupper?

Jag tycker att det är lite väl oansvarigt att släppa ut nakna, fulla ungdomar som ska åka skidor, helt oinstruerade. Därför kan jag tänka mig att instruera flickorna om olika grundpositioner och också gå djupare in på ämnet, om så önskas.

För att detta ska bli så ekonomiskt lönsamt som möjligt föreslår jag vidare att det i min utrustning också, utöver mössan, ska ingå ett mindre gummiskydd, för att förhindra dyra läkarbesök och sjukdagar.
Bra tänkt Jarle! Säkerheten går alltid först. Finns många faror att se upp för när man är på berget...
Själv vill jag också bli skidlärare i nakenskidskolan, med huvudinriktning mot lektioner för damer. Var finner jag ansökningsblanketten?
Jarle: du kan väl ta seniorgrupperna så tar jag ungdomsgruppen?

Senast ändrad:
Nojlas, då jag faktiskt är yngre än dig är väl inte det mer än rätt att pensionärer umgås med pensionärer och vice versa ;)

Men jag är inte den som är den, efter ett otal timmar vid denna skid/sprit orgie så kan vi säkert bytas av lite, kan kanske rent av hitta mig en vacker dam med mycket pengar som kan finansiera mina framtida säsonger?

Jag hoppas verkligen att FF är seriös med detta. Fast vilka kriterier måste man upfylla för att bli en av de två vinnarna? Lite luddigt detta.

Tillbaka
Topp