Projekt FR-märkning av sedlar!

HenkeR

Ny medlem
fick idén från ett annat forum där de har gått riktigt bra faktiskt.

Hur?
Skriv med valfri penna "FR" på framsidan, längst nere i vänstra hörnet vid serienummret med lagom stora bokstäver. Efter skriver du vad du vill med mindre bokstäver, tex användarnamn, ett tecken, en siffra eller någonting annat, det är helt valfritt, men välj gärna ditt användarnamn då det underlättar att spåra den till dig.

Varför?
Detta är bara en kul grej, främst för att se hur många som vill vara med och hjälpa till, och se vilken effekt det får. Om du får en FR-märkt sedel tillbaks i växel, kan du med hjälp av den här tråden spåra sedeln och se vem som haft den innan. Blir vi tillräckligt många som aktivt hjälper till kommer det bli en del sedlar i cirkulation.

Så sätt igång, märk dina sedlar! Ju fler ju roligare och bättre effekt. Anmäl dig gärna i denna tråd!

ps, ja märker med: FR-philter

Senast ändrad:
hehe de låter intresant, ja e lätt på

FR-W

Senast ändrad:
Jag är inte på. Har redan märkt alla för flashback som kom på idén från första början muhahaha

ajja, jag offrar mig för freeride så jag märker varannan sedel med FR och varannan FB men alla sedlar jag har hemma nu är märkta med fb.. Btw borde du göra en tråd för sedelträffar om man får en sedel som nån annan har skrivit på så kan man skriva i den tråden.

Deespin sa:
ajja, jag offrar mig för freeride så jag märker varannan sedel med FR och varannan FB men alla sedlar jag har hemma nu är märkta med fb.. Btw borde du göra en tråd för sedelträffar om man får en sedel som nån annan har skrivit på så kan man skriva i den tråden.
de e najs! men kan inte du fixa de? ja hinner inte i kväll. ska dra ut nu.. annars får ja fixa den i morn

Jag märker med FR-D När jag har sedlar som inte redan är märkta.

FR-AwC kommer de så på alla mina sedlar,

dock knaske ni inte kommer se det , för jag anväder bara 1000 kr sedlar :D

larree här på FR kommer märka sina sedlar med FR-Larre

Åh, alwaysCrash är tillbaka, det var länge sen.

Hej.

FR-Theseb, lätt :) rolig idé! även om den kom från FB först, men de är en jävla nerdsite så wtf, dom betatestade bara säger vi ^^

FR - S_H på min.

om mn får en sedel med någonannans FR signatur ska man skriva bredvid då eller skita i det ? :)

Senast ändrad:
hej Deespin, jag har varit avständ därför ja inte har varit aktiv :P

har ju legat på hamsterpaj i ett halvår också, ((jag vet eftersom min brorsa är moderator där.. stooolt))

aja, jag markar mina med

FR superstålmannenmedfjäderbyxorna

http://i11.tinypic.com/5xt0n5i.jpg
5xt0n5i.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp