Victors
Aktiv medlem
Projekt FR-märkning av sedlar!
Tycker du inte att det är lite för långt?KnubbisenMedia sa:FR - knubbisenmedia
jag har fått en aron ö :P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du inte att det är lite för långt?KnubbisenMedia sa:FR - knubbisenmedia
jag har fått en aron ö :P
Chansen är lika stor som att vinna 1000Kr på triss.Monis sa:Okej, ni har märkt max några hundra sedlar... Hur stor chans tror ni seriöst det är att någon kommer få någon annans?
just SD kan ju tolkas vidare som ngt annat för ngn som inte förstår innebörden av detta..sandradejin sa:märker mina sedlar med FR-SD hädanefter![]()
Skulle nog tro att den är mycket mindre;OSverigeTomten sa:Chansen är lika stor som att vinna 1000Kr på triss.Monis sa:Okej, ni har märkt max några hundra sedlar... Hur stor chans tror ni seriöst det är att någon kommer få någon annans?
Nån random som skrivit A.D?skolden sa:haha ja fick en sedel stod A.D på:D vem!!?
okej chansen är väll inte speciellt stor. Men om 1000 sedlar är märkta måste ju 1000 personer få dom i sin plånbok Och efter ett tag cirkulerar dom vidare och 1000 till har sett dom osv. Klart folk från freeride kommer få se varandras sedlar.Monis sa:I sverige cirkulerar nu 392 000 000 sedlar! Om ni är 100 stycken som märker 10 sedlar var så har ni märkt 1000 av dessa... Det betyder att det är 1/392000 chans att en sedel ni ser på är märkt! Sannolikheten är alltså 0,00000255%....
Det är faktiskt större sannolikhet att vinna högsta vinsten på trisslott!
Sannolikheten säger att medlesvensken måste söka genom 392000 stycken sedlar innan den hittar en märkt... GE UPP!!!!
Är jag H8'er nu?![]()
Att någon på freeride som faktiskt bryr sig om att kolla och vet att märkningen sker och får sedeln är IDIOTISKT liten!JesperEngstrom sa:okej chansen är väll inte speciellt stor. Men om 1000 sedlar är märkta måste ju 1000 personer få dom i sin plånbok Och efter ett tag cirkulerar dom vidare och 1000 till har sett dom osv. Klart folk från freeride kommer få se varandras sedlar.Monis sa:I sverige cirkulerar nu 392 000 000 sedlar! Om ni är 100 stycken som märker 10 sedlar var så har ni märkt 1000 av dessa... Det betyder att det är 1/392000 chans att en sedel ni ser på är märkt! Sannolikheten är alltså 0,00000255%....
Sannolikheten säger att medlesvensken måste söka genom 392000 stycken sedlar innan den hittar en märkt... GE UPP!!!!
Är jag H8'er nu?![]()
jag vet risken menmen, får stå så tills jag kommer på något bättre.maertin sa:just SD kan ju tolkas vidare som ngt annat för ngn som inte förstår innebörden av detta..sandradejin sa:märker mina sedlar med FR-SD hädanefter![]()
FR-A.D eller bara A-D .....?skolden sa:haha ja fick en sedel stod A.D på:D vem!!?
Man får ju ta i beräkning att många på freeride handlar på samma butiker också (top streetwear, alpingaraget m.m) så då blir ju chansen betydligt större. Och om du läser igenom tråden så är det redan några stycken som fått FR-sedlarMonis sa:Att någon på freeride som faktiskt bryr sig om att kolla och vet att märkningen sker och får sedeln är IDIOTISKT liten!JesperEngstrom sa:okej chansen är väll inte speciellt stor. Men om 1000 sedlar är märkta måste ju 1000 personer få dom i sin plånbok Och efter ett tag cirkulerar dom vidare och 1000 till har sett dom osv. Klart folk från freeride kommer få se varandras sedlar.Monis sa:I sverige cirkulerar nu 392 000 000 sedlar! Om ni är 100 stycken som märker 10 sedlar var så har ni märkt 1000 av dessa... Det betyder att det är 1/392000 chans att en sedel ni ser på är märkt! Sannolikheten är alltså 0,00000255%....
Är jag H8'er nu?![]()