Projekt FR-märkning av sedlar!

Nu ska jag avslöja den hemska sanningen som marer kom på för ganska länge sen.
Direkt pengarna kommer till banken så eldas dom upp om det är klottrat på dom. Tyvärr. Därför kommer inte det här att funka

Hoppas alla fortfarande håller på med den här skiiiiichten, cause I am. :)

Deespin sa:
Direkt pengarna kommer till banken så eldas dom upp om det är klottrat på dom. Tyvärr. Därför kommer inte det här att funka
jupp, chill jobb att bräna några hundra tusen om dagen tho.

5xt1vly.jpg

Look for it boys ;)

Vad sägs om instansningar på kronor också?

Senast ändrad:
Det funkar visst, flasbackgeeeksen har ju gjort ett försök med i alla fall relativt stor framgång, då borde väl vi Freeridegeeks klara de lika bra?

Hjalle_S sa:
Det funkar visst, flasbackgeeeksen har ju gjort ett försök med i alla fall relativt stor framgång, då borde väl vi Freeridegeeks klara de lika bra?
nej det har inte alls gått så bra för dom, ca 10 sedelträffar och dom har hållt på länge och är mycket fler än här på freeride.

Kul grej. Synd bara att affärerna tar dagskassan o langar in den i serviceboxarna, bankerna scanar skiten o skickar det till norrlänningarna som eldar det. Så se till att handla i affärer med låg dagsomsättning, dom kanske väntar en dag eller två med att casha in. Fast om alla på fr börjar handla där ökar deras omsättning o då börjar dom tömma kassan oftare. Ajaj, moment 22 eller va man kallar det.

En bättre ideé tycker jag vore att skära ut FR rakt igenom alla 50öringar. Mycket längre livslängd på mynt, o när riksbanken märker att varenda 50öring är igenombränd me FR så kanske de tröttnar och äntligen avskaffar den där förbaskat onödiga kopparslanten!

Vad är de för trams att bränna när vi vill ha roligt. :P

men jag har inget just nu som jag kan föra över med, har ingen sladd från digitalkamran och ingen sladd från mobilen, men när jag fårtag i en mobil sladd som funkar ska jag ladda upp i denna tråd!

Deespin sa:
Hur kan det då komma sig att jag får klottrede sedlar ibland!?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp