rasmusericson
Aktiv medlem
Projekt FR-märkning av sedlar!
märkt FR-re på en 500 lapp :O :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sant, det är bara i 99,9% av fallen.Henck sa:men det är inte alltid som sedlarna passerar banken så ännu finns det hopp
jupp, chill jobb att bräna några hundra tusen om dagen tho.Deespin sa:Nu ska jag avslöja den hemska sanningen som marer kom på för ganska länge sen.
Direkt pengarna kommer till banken så eldas dom upp om det är klottrat på dom. Tyvärr. Därför kommer inte det här att funka
nej det har inte alls gått så bra för dom, ca 10 sedelträffar och dom har hållt på länge och är mycket fler än här på freeride.Hjalle_S sa:Det funkar visst, flasbackgeeeksen har ju gjort ett försök med i alla fall relativt stor framgång, då borde väl vi Freeridegeeks klara de lika bra?
JAAG !!E_Rockner sa:någon som fått nån FR sedel?
coolt, ta en bild på den å ladda upp =)Phille026 sa:JAAG !!E_Rockner sa:någon som fått nån FR sedel?
jag har fått! :
fr-aron ö
fan va ballt, lär ju vara aron östman o han bor ju i skellefteå o du i sundsvall. lite roligt om det var såPhille026 sa:JAAG !!E_Rockner sa:någon som fått nån FR sedel?
jag har fått! :
fr-aron ö
Hur kan det då komma sig att jag får klottrede sedlar ibland!?Deespin sa:Nu ska jag avslöja den hemska sanningen som marer kom på för ganska länge sen.
Direkt pengarna kommer till banken så eldas dom upp om det är klottrat på dom. Tyvärr. Därför kommer inte det här att funka