[FILM] Jibnaztics - premiär wohooo

Nu ska de ses..

Sjuuukt skön.. Leos del va ganska så tokig! sista bs 7an..

Senast ändrad:
har sett lite på den...tycker den e skön, vill iaf inte sluta titta som man vill på rätt många. det är bra betyg!

Jaaaaaaaaaaa äntligen äntligen! ska Glo nuuuuuuuu ! mackasaakaaa

hur jävla lång va den ? somnade nästan men kände mig tvungen att se klrt när jag ändå börjat, den va bra bitvis..

Fan va skön den var.
vissa av er var så fan mkt bättre än jag trodde kan jag ju säga, plus bra redigering, = skit skön film

haha roig start på eftertexten, ;) samt bad ass med att han flyttade kameran med på rullbandet!

Hustle and flow på sista klippet, ovärdeligt!

finns inget att klaga på egentligen,, musiken kanske men den var bra för att inte vara sån jag gillar. och man kan ju inte anpassa sig efter mig.. så nej inget att klaga på

Senast ändrad:
Jag gillar negerläpparna, armhålan och killen som inte kunde flippa av boxen :)

Nemen clean film, drygt redigeratt till "You spin e right roound baby right round, like a record baby right round, round, raaaund" bara....

Eftertexterna va sköna, crashen på dubbleback i början va skön.

Senast ändrad:
Den var jävligt goo riktigt fläskig må jag säga!

Eftertexterna var fet sköna :D thihihi

Härlig film, ni verkar ha jävligt kul när ni åker och det syns i filmen. Bra redigering också!

fint pojkar, bra tempo rakt igenom!, killen i slutet i hammarn var skön, ian tror jag han heter, gick i min skola!

Senast ändrad:
Måste säga att ni är mycket gulligare än jag trot. Först så pratar ni med nån ghetto unge sen hjälper ni tanter ner för trappor.
I övrigt så var filmen sjukt bra som drog fram mitt skid sug till 100

Gaass sa:
fint pojkar, bra tempo rakt igenom!, killen i slutet var skön, ian tror jag han heter, gick i min skola!
hahahahaha juste, ian hette han!! hahaha vilken lirare, han trodde "local" var någon slags tidning :D

riktigt riktigt skön film!!! =)
älskar redigeringen... andrew är sjuukr duktig redigerare..

love all of it.. äckligt skön känsla i slutet av filmen.. fan jag vill åka nu.. galet bra grabbar!

ÄLSKA!

tar alla jävla skidfilmer jag sett när det gäller åksug aså.. odens ollon va rolig den va å kolla på, inte långtråkig någonstans! haha Mille helt klockren när han skulle knäcka skidan.

<3 ska åka med er hela nästa vinter :D

shiiiiiiiit va skön film :))) man ser verkligen åkarglädjen och aaaallting,
kan inte sluta le när jag kollar :D
+ alla grymma åkare!

fast anden borde faktiskt inte ha rakat av sig håret

Härlig film ni har fått ihop grabbar, Äändruv har som vanlig klippt och redigerat grymt bra. Kul extramaterial i eftertexten. =)

Fredde

har då tyvärr redan sett filmen för ett bra tag sen;D va den första som såg hela efter anden,men får väll säga vad ja tkr. o den åär sjukt skön o bra.
bara att min del är kort o inge bra klipp alls:/ men men man kaninte få allt i livet. eller?

mycket bra åkning och bra redigering! mycket underhållande och kul att se!
vad heter låten i slutet av filmen som ni står och mimar till?

riktigt skön åkning, helt underbar musik och söta läppar :D

helt enkelt allt som man behöver i en bra skid film, dock var den lite lång :/

Åkarglädjen var på topp! Lätt skönaste amatörfilmen hittills i år.
Men som med alla andra filmer finns det alltid nackdelar, och det var att vissa klipp var kvalitén sjukt kassa på. Dessutom var det konstiga färger/ljus i vissa klipp, men ni kanske kör på automatisk vitballans, bländare och slutare?

En femma för milles misshandel av skida på slutet!

S-N sa:
ÄLSKA!

tar alla jävla skidfilmer jag sett när det gäller åksug aså.. odens ollon va rolig den va å kolla på, inte långtråkig någonstans! haha Mille helt klockren när han skulle knäcka skidan.

<3 ska åka med er hela nästa vinter :D
yeah, åre freeride var så jävla roligt.....!

Snödjup

Tillbaka
Topp