Dr.Zipe

calkar

Ny medlem
Dr.Zipe
Hej!

Jag funderar på att köpa ett par Dr.Zipe googles, vad tycker ni om dem?Är dom feta eller asfula?Är det ett "B"-märke?

Dr.Zipe
gå till närmsta intersport och skaffa din egen åsikt. det är bäst i längden.

själv tycker jag att de är helt ok, lite för stora för mitt ansikte men det här året har de ju även modeller för mindre ansikten.

Dr.Zipe
men kom in i matchen grabben! skit i den allmäna åsikten och bilda dig en egen! jag tycker att de är snygga, funktionella och inte på något sätt "B", som du så poetiskt uttrycker det.

Dr.Zipe
Kvallan är det inge fel på,har själv. Fast jag antar mer att du undrar ifall det är scteekigt och är nåt att skryta med....... Skit samma åk i Dubster,Kupan eller Warp eller vafan du vill! Kolla deras hemsida, om dem är snygga kan väl bara du själv avgöra eller?

Senast ändrad:
Dr.Zipe
Bra kvalite, snygga, och knappt inga som har dem i alperna om man nu värderar det högt. Dessutom är dem BILLIGA, därför köpte jag dem.

Dr.Zipe
Dr Zipe=Prestige=prångla ut mycket skit billigt. (så ja det får nog räknas under samma kategori som t ex Warp, Firefly etc)

Men dom funkar säkert jättebra OM du har glasen med ventilation. Goggleslinser utan ventilation innebär imma lika säkert som tomten på julafton.

Dr.Zipe
ta dom som sitter bäst på dit huvud och skit i vad 17 det är för märke.. jag har dr zipe, sitter som en smäck på mig så =) fast lite stora om du ska ha hjälm och har litet huvud..

Dr.Zipe
jag har fått intrycket att de känns och ser väldigt "plastiga" ut.. har dock inte testat att åka med dem, så jag kan inte uttala mig om ifall det är så eller inte. bara ett intryck jag fått.

Dr.Zipe
Njaa tycker inte Dr Zipe gör några höjdare goggles direkt. Dålig kvalité mot andra märken jag använt tex Dragon, Oakley men visst det skiljer sig en del i pris.

Dr.Zipe
DR.Zipe verkar vara rätt nice.. Dom sitter bra, ska inte imma. Blir att testa dom när man kan åka lite skidor... har ett par nu som man fick med "åka skidor" premunationen..

Wolfnoodle sa:
aendrew sa:
sjukt fula, warp e typ ballare
Warp köper man på Lidl
Jävligt moget inlägg... Warp köper man endast på stadium.

edit: och firefly är intersport...

Senast ändrad:
Dr.Zipe
jag önskar at ja kunde säga strunta i av andra tycker osv. men jag tycker att dr zipe är B! vissa modeller är riktigt snygga men men

Tillbaka
Topp