Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ok, inte dra åt nåt speciellt håll då liksom? känns som att plasten kommer spricka typ.. skulle ju va lite olyckligtPLarsson sa:tror de är bara å slita lite.
Ny fråga,vart köper man nya straps?
Hela bågar ja men kan knappast tänka mig att dom säljer "outriggers" den yttre bågen där bandet sitter fast.a_ahlnas sa:ta bort glaset, sen e de bara att dra, läskigt första gången men det går. Och sverigetomten, aldrig sett att man kan köpa det nånstans men stadium har båge och strap asså? vad kostar dessa då?
lite problem för mej,är bara omkring 90 mil ditSverigeTomten sa:Stdium i stockholm har ju straps, jag var där förrgår.
tackar biggis! jo,vet vart de ligger...mellandags rea på G! förhoppningsvis iaf...FelixL sa:PLarsson, Rosvik - Luleå?
Synoptik bredvid gula paviljongen utanför shopping säljer straps och kan ta hem allt från Oakley. Kan heta Synsam, kommer ej ihåg.
Men hur bytert man endast strapet då? trodde de va stuck i "outriggers" som du kallar det..FelixL sa:Hela bågar ja men kan knappast tänka mig att dom säljer "outriggers" den yttre bågen där bandet sitter fast.a_ahlnas sa:ta bort glaset, sen e de bara att dra, läskigt första gången men det går. Och sverigetomten, aldrig sett att man kan köpa det nånstans men stadium har båge och strap asså? vad kostar dessa då?
PerfektPLarsson sa:tackar biggis! jo,vet vart de ligger...mellandags rea på G! förhoppningsvis iaf...FelixL sa:PLarsson, Rosvik - Luleå?
Synoptik bredvid gula paviljongen utanför shopping säljer straps och kan ta hem allt från Oakley. Kan heta Synsam, kommer ej ihåg.
vilken stadium butik? var i sicklas och forum nackas igår och dom hade inte:/SverigeTomten sa:Stdium i stockholm har ju straps, jag var där förrgår.
Hur fick du loss outriggersen (plastgrejen) då ?H-T sa:hur faaaaaan byter man bandet? har bytt plast grej men vill ha ett annat band, huuuuuuuuuuur!?
Ta loss linsen och dra i dom. Känns läskigt men det funkar.Schulle sa:Hur fick du loss outriggersen (plastgrejen) då ?H-T sa:hur faaaaaan byter man bandet? har bytt plast grej men vill ha ett annat band, huuuuuuuuuuur!?
Har fixat outriggersen nu men srapen har ja inte lyckats klura ut hur man gör änEric_W sa:Bumpar denna igen, ingen som kommit på hur man får loss strapen än?![]()