axelostlund
Medlem
jibacademy VÄSJÖ
vilka gick vidare?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ovanför hoppet fanns två mindre hopp med en box mellan så man kunde köra transfer mellan hoppen över boxen. Ganska kul faktiskt.JWahlgren sa:grattis till alla, hur såg parken ut?
några nya grejer inför tävlingen?
haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
Linus thornberg(stavning?)
Dom jag vet namnen på![]()
Det är på Gmistersedin sa:jag längtar efter edit![]()
FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
stavas eriksson :P
synd för dig att jag delar lägenhet med honom och kännt honom sen trean då. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.kujanpaa sa:FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
HAHA fan vad ägdJekub sa:synd för dig att jag delar lägenhet med honom och kännt honom sen trean då. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.kujanpaa sa:FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?
hade för mig att det var med X, men men.. :PJekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
Hejhej jag heter olle ERIKSSON :D itsss OVA'.... ngn som har bilder från idag :D? länka gärna!avillberg sa:hade för mig att det var med X, men men.. :PJekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon