axelostlund
Medlem
jibacademy VÄSJÖ
vilka gick vidare?
Ovanför hoppet fanns två mindre hopp med en box mellan så man kunde köra transfer mellan hoppen över boxen. Ganska kul faktiskt.JWahlgren sa:grattis till alla, hur såg parken ut?
några nya grejer inför tävlingen?
haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
Linus thornberg(stavning?)
Dom jag vet namnen på![]()
Det är på Gmistersedin sa:jag längtar efter edit![]()
FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
stavas eriksson :P
synd för dig att jag delar lägenhet med honom och kännt honom sen trean då. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.kujanpaa sa:FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
HAHA fan vad ägdJekub sa:synd för dig att jag delar lägenhet med honom och kännt honom sen trean då. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.kujanpaa sa:FAIL på dig, han stavar sitt efternamn Erixon. Ta reda på fakta innan du försöker äga folk.Jekub sa:haha erixon?
hade för mig att det var med X, men men.. :PJekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon
Hejhej jag heter olle ERIKSSON :D itsss OVA'.... ngn som har bilder från idag :D? länka gärna!avillberg sa:hade för mig att det var med X, men men.. :PJekub sa:haha erixon?avillberg sa:Filip Personne
Lucas Ståhl
Jesper Andersson Ståhl
Andreas Jacobsson
Olle Erixon