Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riksgränsen kan du åka fram till midsommar. Glaciärer finns det ett par stycken också. Helags är den sydligaste i sverige. hur väl våra svenska glaciärer lämpar sig för åkning vet jag dock inte.Alex08boo sa:lånar tråden lite, finns det någonstans i sverige man kan åka någon glaciär eller dylikt? behöver inte finnas en lift
mm okej konstigt nog står det på deras hemsida att de har öppet bara till sista maj men men...Gurra_ski sa:Riksgränsen kan du åka fram till midsommar. Glaciärer finns det ett par stycken också. Helags är den sydligaste i sverige. hur väl våra svenska glaciärer lämpar sig för åkning vet jag dock inte.Alex08boo sa:lånar tråden lite, finns det någonstans i sverige man kan åka någon glaciär eller dylikt? behöver inte finnas en lift
Ingen park när jag var där :/ men jag var där ganska sent. såg ut som de varit ett tag innan iaf, annars hade de hållt sig hyffsat.deltaboarder sa:Om jag minns rätt, men mitt minne är lite sketchy just nu sa var glaciärparken pa Kitzsteinhorn/kaprun förra aret antingen stängd eller extremt reducerad...nagot av dem... hursomhaver @ http://snowpark.kitzsteinhorn.at/resort/
"Glacier Park (Frühjahr 2009) Betrieb: April 2009 - Mai 2009"
Men enklast är väl bara att helt enkelt i förväg kolla dagsformen pa det ställe man nu vill till...
Fan va tärt isåfall när man typ redan bokat in resan!:/ :DJohanKristofers sa:Hörde ett rykte om att stryn inte skulle ha park i sommar... säkert fel, men det har tyvärr blivit sämre och sämre där de senaste åren.
Samma. bokat också. Men det blir nog park. Känns dumt annars.J-rockner sa:Fan va tärt isåfall när man typ redan bokat in resan!:/ :DJohanKristofers sa:Hörde ett rykte om att stryn inte skulle ha park i sommar... säkert fel, men det har tyvärr blivit sämre och sämre där de senaste åren.
men då får man väl göra det bästa av situationen
Var i 2 alpes förra sommaren i slutet på juni och enligt de vi snackade med där var det den bästa tiden att vara där. Som minst folk och så håller sig parken i värmen.DOUBLE-JAPAN sa:Någon som har erfarenhet av Les duex alpes? Dvs, när är den som bäst/när bör man åka?
Och, hur är Saas Fee, i jämförelse med les duex alpes, bättre eller sämre?
Tack på förhand/ k
Hur länge håller sig snön bra? Blir de jätte sent om man kommer dit i juli?SnowFoxTuven sa:Hej
Kan bara säga att folgefonna är grejen, jobbade i parken förra året. parken blev sjukt grym, stora hopp och många rails, ven några special saker, Reser dit i morgon och ska jobba i 3 veckor. bara att resa dit och va glad.
Bare lurte på om parken var oppe for alle, også de som IKKE er på quiksilvercamp??Quiksilvercamp sa:På Juvass kan du kjørepark frem til oktober!!! her er det snøkoanon anlegg i tilegg detter det ned snø også når været slår til..
Juvass for Norges beste park i sommer!!
Høres bra ut! Mye koster parkpasset?Quiksilvercamp sa:Parken er oppe for alle, men du må kjøpe parkpass i billettluka å fjellet..
Og i tillegg kommer vanlige heispasset?Quiksilvercamp sa:2000 for 5 dager..