sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!

Kumlin

Ny medlem
jag var i orsa för kanske 1 månad sedan.
fick lite kort men på ett av korten som jag kollade på idag upptäkte jag en sjukt skum grej :S
kolla längs ner i högra hörnet på bilden https://www.freeride.se/member/photo.php?id=86022
sitter den nån gubbe i buskarna och kollar på mig :S nån som har varit med om liknande...?
/kumlinan

Edit! nu i efterhand ca 1 år efter kan jag säga att alla ni som trode det var ps 3 eller liknande hade fel, och lika alla som trode det var sant också fel :)
http://snowcampbloggen.blogspot.com/2010/04/laskig-gubbe.html

Senast ändrad:
1670578-robinsonjarmo400p.jpg

Roligt att ni haft besök av Jarmo Heinonen från Robinson 2009!

du vet väl att det spökar i camp huset.. de är en gammal slaktare som bodde där förut som slaktade människor och hängde upp dom i taket där nere i källaren med den sunkiga dushen och antagligen var de han som spanade in dig där i buskarna, bäst att du aldrig återvänder till Orsa för din egen skull..

tittti540 sa:
du vet väl att det spökar i camp huset.. de är en gammal slaktare som bodde där förut som slaktade människor och hängde upp dom i taket där nere i källaren med den sunkiga dushen och antagligen var de han som spanade in dig där i buskarna, bäst att du aldrig återvänder till Orsa för din egen skull..
Ofta?

Haha, de syns ganska väl att de är ditklippt, Huvudet är ju alledes för litet.. Gämnför storleken på huvudet och storleken på trädstammen. De ser lite wierd ut va? ;)

tittti540 sa:
HAHAHA! xD

haha vi har haft många besök av någon äcklig gammal gubbe som springer runt och knackar på lokalerna mitt i natten typ, aldrig riktigt sett hur han ser ut men kan ju vara samma kille! sjukt kul att du fått någon random på bild annars! haha

jeppenator sa:
haha vi har haft många besök av någon äcklig gammal gubbe som springer runt och knackar på lokalerna mitt i natten typ, aldrig riktigt sett hur han ser ut men kan ju vara samma kille! sjukt kul att du fått någon random på bild annars! haha
lätt att det typ är nator som är där å springer för att alla kids ska bajsa ner sig!

Senast ändrad:
Jag kan säga att det är jävligt likt han som röjer runt i Orsa. Kom nyligen hem från Screlf camp och då var det en gubbe som slet i dörrarna och skulle komma in till sovlokalerna.

fan,,, vecka 28 var det ngn som var nere och härjade i källaren... stig ringer då såklart alric :D

satan!! han va och rykte i dörren v.30, galet läskigt, men som tur va så hade vi låst, fast han hade nå kort i handen... sjukt äcklig!!

v.29 sov jag och en kompis inne vid matsalen en dag innan campet skulle, runt 1 tiden börjar jag höra någon som springer nere i källaren och upp i trappan jag väcker min kompis och säger det är någon där, sen slutar han/dom springa,´men efter kanske springer de någon fram å tebax igen då ropar jag hallå och han svarar aa sen sprang han ut genom dörren, det hände en liknande sak senare i veckan. sjukt obehagligt,
sry för den dåliga svenskan

Sätt upp affischer med bild och skriv "wanted, dead or alive"

Pris, en tall tee

JAG ÄR OCKSÅ skum! nej men var ocksåå där och han stog och bankade på dörren! alla är fria till att slå en feting på han! vi göre bara

Victors sa:
tittti540 sa:
Ofta?
Victors = rädd?

Mystisk gubbe! :D

Antmeister sa:
Victors sa:
tittti540 sa:
Ofta?
Victors = rädd?

Mystisk gubbe! :D
haha ja, glöm att jag drar till Orsa om det spökar där. I så fall tar jag med mig vapen.

Tillbaka
Topp