Salkley
Medlem
Mark McMorris Backside Triple Cork 1440 Video
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja chilla vet jag inte, tycker att han höjstar ganska hårt ändå... skulle ju inte bli förvånad om någon ÖJ höjstar en trippel snart...knegarn sa:det där var helt sjukt, han chillar ju den också :O
är ju precis gjort: torstein under X, förvisso ingen cork men triple.Axel-br sa:läju inte dröja länge innan dom börjar slänga tripplar på tävlingar
jag tolkar det som en komplimang till honom, har jag rätt?ekebom sa:självklart så vare en red bull-åkare som skulle slänga nåt äckligt, tekniskt skit.
han gjorde nåt försök men inte satt den, nisse arvidsson har också varit nära. men torstein är vad jag vet den enda som har satt innan, dock tycker ja den här är fetare.Thomsson sa:Har inte Travis Rice redan dragit trippelcork?
(Här får ni gärna rätta mig utan att vara spydiga.)
Dock världens första backside trippelcork 1440.Thomsson sa:Har inte Travis Rice redan dragit trippelcork?
(Här får ni gärna rätta mig utan att vara spydiga.)
är ordet "äckligt" något positivt i dina ögon?deltabrdr sa:jag tolkar det som en komplimang till honom, har jag rätt?ekebom sa:självklart så vare en red bull-åkare som skulle slänga nåt äckligt, tekniskt skit.