Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är väl till för alpinåkare framför allt. Om jag inte minns fel så var det Bode Miller som var med och tog fram dem. De gör så att du lättare kan dra åt hårdare längst upp på pjäxan helt enkelt.IngemarH79 sa:Jag har inte förstått meningen med dessa, man vill väll ha ett hårt stöd framåt inte mjukare. Är de för parkåkare?
De är grymma för friåkning.GOS sa:De är väl till för alpinåkare framför allt. Om jag inte minns fel så var det Bode Miller som var med och tog fram dem. De gör så att du lättare kan dra åt hårdare längst upp på pjäxan helt enkelt.IngemarH79 sa:Jag har inte förstått meningen med dessa, man vill väll ha ett hårt stöd framåt inte mjukare. Är de för parkåkare?
Jag vet, bästa någonsin. Kör också Boosters på mina Krypton Pro..Nojlas sa:De är grymma för friåkning.GOS sa:De är väl till för alpinåkare framför allt. Om jag inte minns fel så var det Bode Miller som var med och tog fram dem. De gör så att du lättare kan dra åt hårdare längst upp på pjäxan helt enkelt.IngemarH79 sa:Jag har inte förstått meningen med dessa, man vill väll ha ett hårt stöd framåt inte mjukare. Är de för parkåkare?
Pjäxan får ett mer progressivt flex och skonar benhinnorna, och eventuellt glapp mellan pjäxa/ben elimineras effektivt. IMO bara fördelar, inga nackdelar.
Kör booster straps på mina krypton pro - funkar kanon!
Medium-strapen fungerar för de flesta, ta soft om du är flugviktare. World-cupen är inget att hänga i granen, den är stenhård...
Tack!IngemarH79 sa:Eftersom jag var den som fick tråden att spåra så åtgärdar jag detta med ett svar.
http://www.udenssport.se/sv/product/540/Booster-Strap