gurra-gurra-gurra
Ny medlem
08/09 skidorna?
nån som vet nån sida man kan se alla nästa års skider??
Kommer i September/Oktober tror jag.Aspebo sa:faction såg nice ut, vet du nå prisuppgifter? och jag tror salomons är de som kommer sälja mest :P
ok, men det är sköna skidor då? har aldrig provat, dom är lätta å så?ePousette sa:Kommer i September/Oktober tror jag.Aspebo sa:faction såg nice ut, vet du nå prisuppgifter? och jag tror salomons är de som kommer sälja mest :P
Brittiskt om jag inte missminner mig helt.Lima-ko sa:Faction, det är Australiensiskt va? Har för mig att jag såg de när jag var där för några år sedan.
Inte så tokig gissning då salomon sålt mest skidor de senaste åren...Aspebo sa:jag tror salomons är de som kommer sälja mest :P
crazy eftersom england är princip platt om jag minns rättUtter sa:Brittiskt om jag inte missminner mig helt.
Britter är ju rätt glada i skidåkning ändå, kolla på valfri alport, alpernas danskar... Norra delarna, skottland, går ju att åka skidor i.cocktail sa:crazy eftersom england är princip platt om jag minns rättUtter sa:Brittiskt om jag inte missminner mig helt.
kanadensiska dollar ligger iofs på 6 kronor med dagens kurs...PNyberg sa:kan säga att factions skidor låg på ca 850 CAD i butik förra året (191 varianten)...så ta det gånger ...7 så har ni nog en rättvis prisbild
Jo men om han skulle köpa dom i sve tänkte jag mer på. Då kanske han får räkna med att gångra med 7 eller mer.Lee-nus sa:kanadensiska dollar ligger iofs på 6 kronor med dagens kurs...PNyberg sa:kan säga att factions skidor låg på ca 850 CAD i butik förra året (191 varianten)...så ta det gånger ...7 så har ni nog en rättvis prisbild![]()
Priset förra året låg från 450-600 euro beroende på vilken skida.Aspebo sa:ok, men det är sköna skidor då? har aldrig provat, dom är lätta å så?ePousette sa:Kommer i September/Oktober tror jag.Aspebo sa:faction såg nice ut, vet du nå prisuppgifter? och jag tror salomons är de som kommer sälja mest :P